woensdag 13 februari 2019

Baby bunny WEGGEVER


Eindelijk kan ik weer een weggever organiseren! Ik heb de Baby bunny mallen uit een verhuisdoos gevist. En ik geef er meteen het nieuwe bloc 'Sweet Dreams' en twee stempelsetjes (baby en schaapje) bij cadeau.
Dus als je mee wilt doen laat je hier en/of op Facebook een reactie achter. Woensdagochtend 20 februari trek ik een winnaar.

Hieronder weer een rijtje met lieve voorbeelden van mijn favoriete kaartenmaaksters: 

Marleen

Marleen

Jeannette en Liza

Rimmie

Rimmie

Anja

Marleen

Jeannette en Liza

Boukje

Rimmie

Linda

Rimmie
 

110 opmerkingen:

Jannie zei

Wat ontzettend geinig konijnig zijn deze dies Eline en wat lief dat je ons weer de kans geeft om te winnen!

Ik ben fan!

Wilma Huizinga zei

Wat lief! Ik heb heel wat van jouw mallen, maar deze nog niet. De stempels zijn ook schattig, kortom, ik zou het dolgraag winnen hahaha🤗

Yvonne zei

Oh wat zijn ze weer cute. Ook de voorbeelden zo veelzijdig.
Groetjes Yvonne

GerJanne zei

Oh wat een gave weggever!! En ik heb ze nog steeds niet gekocht...dus ik loot graag mee. De voorbeelden zijn weer geweldig. Het moet voor jou toch ook wel heel gaaf zijn om te zien wat creatievelingen er allemaal mee kunnen maken! Prachtige voorbeelden!

Anoniem zei

ik vind ze allebei erg leuk proberen dus twink hoeksema

Freubelmina zei

Wat een boel prachtige inspiratiekaarten!
Ik waag graag een kansje op deze leuke weggever...
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Crealice zei

wat een superschattig setje. Ik ben ook nog steeds zo blij met de muisjes. Je kunt er zoveel kanten mee op.

jootje zei

oooh ze zijn te leuk ,mooi, lief! ik zou ze graag in mijn verhuisdozen steken,als positieve boost dat als ik verhuist ben,mijn mama weer op de been is van haar gebroken kuitbeen en wij de mantelzorg weer kunnen delen en ik weer eens heerlijke hobbytijd kan creeren

Unknown zei

wat een leuke kaarten en idd dat konijntje is erg leuk het blijft leuk om baby kaarten te maken.
zo lief

lonneke zei

Wat een super leuke en lieve set geef je weg. Hier weten mijn meiden en ik wel raad mee. Dus we gaan heel hard duimen. Wie weet hebben we geluk.
Groetjes lonneke

Ik ben Anneke zei

O de schaapjes zijn Super leuk.
Baby kaartjes blijven leuk om te maken met zulke mooie stansjes en stempels!

Crea Astrid zei

Wat lief van je, dat je deze mooie mal wilt gaan verloten en dan nog met twee mooie stempels en een paper bloc erbij. Ik heb al zoveel mooie creaties met die prachtige bunny mal voorbij zien komen en hier staan ook al zoveel van die prachtige creaties, die ermee zijn gemaakt. Ik wil natuurlijk graag mee loten en ga het op mijn blog plaatsen.

Ik hoop dat je al een beetje door je verhuis dozen heen bent gekomen, om ze op te ruimen en dat je al een beetje gesetteld bent in je nieuwe huis.

Groetjes, Astrid.

Ans S. zei

Wat een super leuke weggever en wat een geweldig mooie inspiratie kaarten hebben je favoriete kaartenmaaksters gemaakt.

Groetjes Ans

Ellie Bakker zei

Zo super lief baby bunny ook erg mooi zijn de stempelsets en bijpassend papierblokje. Daar maak je de liefste babycreacties mee. Ik maak er dol graag een kansje op.
Groetjes Ellie

Judith zei

Wat lief deze super leuke weggever daar zou ik aan de hand van de vrolijke en enige voorbeelden hele lieve kaartjes voor mijn achternichtjes en -neefjes kunnen maken

Unknown zei

Wat een leuk idee en leuke kaartjes
Doe graag mee met de verloting

Ine zei

Hoi, ik vind je kaarten prachtig mooi. En het konijntje vind ik ook geweldig!
Ik heb altijd heel veel konijnen gehad. Door mijn gezondheidsklachten ging dat niet meer. Nu dus volop aan het knutselen. Ik doe graag mee met de loting.
XX Ine

Unknown zei

Wat lief. Super leuke actie

Betsy zei

Prachtige kaartjes van super leuke malletjes. Dus doen we graag mee.

Greta M. zei

Super voorbeelden! Ik loot graag mee zodat ik de kaarten ook kan maken.

Judith kramer zei

Wat een leuk pakket en wat leuk dat je deze actie doet. Ik waag graag een kans en dan hopen dat ik als ik win waar bij die mooie kaartjes van jullie in de buurt kan komen. Allen zo schattig

Suzan zei

Wat een mooie weggever! Ik doe graag mee om een kansje te wagen!
Groetjes Suzan

Flower zei

Doe graag mee. Geen geld ervoor ddus ik hoop dat ik een keer de gelukkige ben.

Unknown zei

Wat een leuke weggever en dan die leuke voorbeelden erbij.....super!
Loot dan ook graag mee

Groetjes Tanja

Nelleke zei

Kijk op mijn leeslijst en zie dit voorbij komen. Hier kan ik niet aan voorbij gaan.... Ooh, wat zijn ze leuk, ik smelt helemaal. Doe graag mee. Groet Nelleke

Liesbeth zei

wat een mooie voorbeelden hier op het blog, zoals ik ook op fb al heb geschreven, we zitten hier in een babyboom, dus zou het leuk zijn om hier mee te werken voor al die kaartjes en albums, dus ik waag graag een kansje.
Lief hoor.....grts Liesbeth

By XaLu zei

Wat een schatjes zijn het toch weer! Je hebt altijd zulke super leuke nieuwe mallen en stempels (heel slecht voor mijn portemonnee). Natuurlijk zou ik graag kans maken op deze leuke set (hou ik weer wat geld over om andere leuke dingen van je te kopen :-).

tine zei

Eline
Wat creeer jij prachtige diertjes
Ik heb bijna de ganse verzameling
En eigenlijk heb ik ook deze week deze lieverds besteld
Niet erg. Heb enkele vriendinnen waar ik ze kan als geschenk geven . Mijn leuze voor dit jaar is namelijk mensenbloed maken , jij maakt ook mensen hiermee blij 😉
De stempels die heb ik nog niet , ook de bloc zou heel welkom zijn
Bij dezer hoop ik stilletjes.....
Veel succes met je verdere verhuis 🥰

emsiescreaties zei

sinds mijn kleindochter geboren is ben ik weer helemaal in the mood voor dit soort kaartjes, mallen en stempels. Eli e,s baby,s waren altijd al mijn favoriet....

Gerlinde Grevelink zei

Wat ontzettend leuk en lief dat je deze supergave en mooie artikelen weg gaat geven!
Ik maak heel graag een kansje🍀🍀

Doutzen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Doutzen zei

Een telefoon die zijn eigen gang gaat 🙃
Dit is de goede tekst 😉
Wat een schitterende weggever!
Je mallen en stempels gebruik ik al jaren voor mijn babykaartjes en cadeaudoosjes.
Ik doe graag mee 😍
Liefs, Doutzen

Unknown zei

Ja leuk!! Mijn dochtertje van 4 is begonnen met kaarten maken. Zo leuk als zij je hobby dan leuk vinden!! Nu dus lekker samen aan de slag!♡ dat konijntje is volgens haar zo ook schattig!

Marieke zei

Deze konijntjes staan op mijn wishlist! Zou leuk zijn om ze mogen krijgen.

Groet, Marieke

Kirsten Aalbers zei

Oh wow!! Ooit de baby's geborduurd voor mijn zoon....ik vind ze nog steeds geweldig. Net als alle andere figuurtjes trouwens �� Ik loot graag mee ����

Hobby Hoogland zei

Wat weer een aantal leuke kaarten waar het haasje centraal staat. En dan een prachtig pakketje dat je kan winnen, wat een pracht ,en ik doe daar graag aan mee.
groetjes Marjan.

@ddy zei

Graag wil ik hier een kansje wagen...!!!
Groetjes Addy Hengst

Angélique zei

Fantastische stansset en stempels! Het papier is ook al zo mooi. Ik loot graag weer mee, wie weet heb ik geluk :-)

Anoniem zei

Wat zal onze dochter van 11 dit leuk vinden om Kaarten van te maken. Ik doe graag voor haar mee

Alice zei

Wouw wat een onwijs gave zet. Die wil ik zeker heel graag winnen😍 ik bel dol op baby kaartjes maken. En daar kan ik dit heel goed bij gebruiken.
Groetjes alice

Aartje zei

Wat gaaf dat deze al uit de verhuisdozen zijn gekomen. Ze zijn echt heel cute. Gisteren net gehoord dat een collega weer zwanger is, dus een eerste doel om een kaartje te maken is als binnen als ik ze zou winnen.
Groetjes Aartje

Unknown zei

Weer een geweldige actie! En wat een leuk setje!
Natuurlijk doe ik mee!

Annemieke zei

Wat zijn ze leuk!

marja zei

Ze zijn gewoon te leuk!!!!.Natuurlijk doe ik graag mee aan de verloting...ook al weet ik dat de kans klein is dat je t wint. Zou toch helemaal geweldig zijn. Groetjes Marja

Unknown zei

Wat een leuke actie, zeg! En het setje...ook heel leuk!
Natuurlijk doe ik mee!

Judith Thoonen zei

Waow Eline Wat een gave pakkeet wat je gaat verloten.
Ik doe graag mee met de verloting.
Zou zo mooi zijn dat ik ze ga winnen!
Zou helemaal geweldig zijn.
Grt van Judith

Unknown zei

Ook ik ben fan van je lieve plaatjes,stempels en design papier, fijn om weer iets te kunnen winnen.

Homebased by Bieezzz zei

Ooooh ja leuk en met het zien van alle leuke voorbeelden hierboven, krijg ik nog meer zin om met deze spullen aan het werk te gaan. Die wolk en de maan vind ik trouwens ook geweldig. Die gaan op mijn wishlist. Groetjes Sabrina Neels

Crealientje zei

Leuk weer deze serie.
Bedankt ook voor de uitleg hieronder.
Ik doe graag mee met deze weggever.
Liefs Crealientje.

Paula zei

Wauw Eline wat een schatjes weer! En wat zijn er prachtige voorbeelden gemaakt.. zou graag zo'n setje winnen.. mijn creatieve inspiratie is op een laag pitje momenteel maar met deze giveaway komt dat vast helemaal goed!!

Unknown zei

Doe graag mee, met deze aktie. Dit keer niet voor mezelf, ik heb dit, op de stempeltjes na, allemaal al. Maar heb volgende maand wel een jarige vriendin, en die heeft ze nog niet.

Margreet zei

Ik doe graag mee, want ik moet nodig weer wat babykaartjes in voorraad maken. Deze setjes zijn er zó leuk voor.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wouw wat een leuke weggever, ik vind hem super gaaf dat konijn en stempeltjes zijn zo schattig
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

ik doe heel graag mee Eline en wat een schitterende voorbeeld kaarten.

Gr Karin

Made by Nicolette zei

En ook deze zijn weer gewéldig 😍.
Prachtige voorbeelden ook met de mooie stencils van Marleen. Het papier blok is ook prachtig! Kortom, ik zou het dolgraag willen winnen 😁.

Groetjes
Nicolette

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaarten zijn er gemaakt met de kleine konijntjes.
Ze zijn ook zo leuk en schattig.
Ik doe graag een gokje
Groetjes Hetty

grietje52 zei

Wat een lief gebaar,en deze set leent zich echt voor lieve kaartjes,echte Eline,s loot graag mee

marion zei

Wat een mooie voorbeelden en dank je wel voor de kans dit prachtset te winnen. Met het konijntje kun je zoveel meer dan babykaartjes maken zie ik nu. Heel veelzijdig en lijkt me onwijs gaaf deze set te mogen winnen en ermee te creëren. Liefs Marion

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, waar gaaf. Ik kom graag in aanmerking voor deze leuke spulletjes 😍😍

Unknown zei

Die little bunnies zijn echt te schattig!!! Heb nog wel enkele geboorte kaartjes die moet maken en daar zou dit setje heel erg goed bij van pas komen!! Dit is echt een super weggever!!! Dus wie weet hoppen de konijntjes wel mijn kant op hihi

Jeanette Renting zei

Wat een mooie kaarten zijn er al mee gemaakt. Lijkt mij ook heel leuk om voor Pasen iets mee te maken, dus ik doe graag mee aan deze give-away!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat super dat je deze weggeeft, loot graag mee. Wat een super leuke kaarten zijn er gemaakt met deze producten!! Groetjes Betha

Kitty zei

Hallo Eline, ze zijn stuk voor stuk prachtig als ik het setje zou winnen dan heb ik inspiratie genoeg met deze mooie voorbeelden ik ga dus een kansje wagen.

Unknown zei

Hoi Eline, wat een leuke weggever! Ik doe graag mee, misschien heb ik geluk??
Babykaartjes maak ik wel het meest. Hier zie ik ook super mooie creaties! Groetjes van Josette

Judith zei

Super mooi set is het weer en mooie stencils van Marleen in combinatie met jouw beestjes.
Kijk ook erg naar de honden (maart) en het hondenhok (april) van Marleen...ook leuk om daar weer mee aan de slag te gaan.
Blijft toch liefde met de Eline diertjes...
Liefs Judith

Cobie zei

Wat gaaf dat je dit allemaal weggeeft! Ik wil ook graag een gokje wagen.
Groetjes Cobie

Marjolein zei

Wat een leuke weggever! Ik doe graag mee in de verloting.
Succes met alle dozen uitpakken en van het huis een thuis te maken!

Groeten Marjolein

by Maura zei

Ze zijn Superrrrrrrrr schattig, ik doe graag mee:) groetjes Maura

Gina zei

OHOHOH! Wat een prachtige weggever Eline ! Ik wil zeker een kansje wagen ! Bedankt voor de kans ! Groetjes, Gina

Irma zei

Hallo Eline,
Wat een schattige weggever heb je weer. Ook ik doe graag mee. Fingers crossed!
Groetjes Irma

Liesbeth zei

Wat een cuties en ik heb ze hard nodig met al die baby's onderweg hier!

afke zei

Wat een geweldige weggever Eline!! Wat zou ik die graag willen winnen. Zeker als je al die mooie creaties voorbij ziet komen!!
Lieve groetjes van Afke

Martine zei

Wat een schatjes! Niet alleen voor baby knutsel maar ook voor de komende lente kunnen de haasjes en schaapjes vast iets leuks komen versieren!

Liesbeth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Liesbeth zei

Oh wat een leuke weggever! Ik doe graag mee. De konijntjes zijn reeds in mijn bezit, de lieve stempels en het zoete blok zou ik graag bij mijn collectie willen🐰♥👶🏼♥🐑

Anoniem zei

Wat weer een geweldige weggeefactie en wat weer zo lief, zo leuk en zoooo Eline!

Joke

Susan zei

Konijntjes en schaapjes hoe lief en schattig.Hier kan ik mooie voorjaaarskaarten mee maken.

Trijntje zei

Wat een schitterende weggever Eline. En wat een leuke inspiratie erbij. Supermooie kaarten zijn er met de malken gemaakt. Ik doe graag mee. Bedankt voir de kans. Groeten Trijntje

Marlies zei

Graag doe ik weer mee, met deze verloting.

groeten Marlies

Original handmade by Janneke zei

Lieve Eline,

Wat een opluchting voor die Bunny’s dat ze eindelijk uit die verhuisdoos mochten! Wat een snoepies zijn het toch ☺️
Wat een gave creaties zijn er al gemaakt en leuk om ze hier op rij te kunnen bewonderen!
Ook ik doe graag mee aan deze weggever.

Xxx Janneke

Ria Kruit zei

Oh wat leuk om dit te winnen. De voorbeelden zijn erg mooi

Colinda zei

Wat zijn ze weer schattig en wat leuk dat je zo'n mooi pakket cadeau doet!!
Gewelidg mooie voorbeelden, zou erg leuk zijn om wat schattige schaapjes of konijntjes bij de foto's van mijn kleinzoon te doen!
Groetjes en veel geluk in je nieuwe huis,
Colinda

Dinek zei

Wat een schitterende weggever is dit, zo veel zijdig
Doe heel graag mee ,al weet ik dat de kans klein is....maar die niet waagt
die niet wint toch!?

Dank Eline groetjes Dineke

vintagebyina zei

Wat een leuke weggever! Super leuk om daar mee aan de slag te gaan!
En natuurlijk ook leuk om te winnen.
Groetjes Ina.

Ans te Wiel zei

wAUW WAT EEN MOOIE WEGGEVER WEER ,FIJN OM WEER AAN DE KNUTSEL TEGAAN

made by ineke zei

Wat een geweldige kaarten zeg.enne het zijn ook mijn favoriete kaartenmaker!!
Groetjes ineke

Dreamstuff zei

Wat een feest! En die konijntjes passen ook best op een paaskaart. Ik maak graag kans.

Eida zei

Wat een gave set heb je weer samengesteld, echt heel leuk. Ik wil graag een gokje wagen.

Beka Mulder zei

Oh wat een leuk pakket... Maak graag kans.. Succes met de verhuisdozen uitpakken.

Anita van Reemst zei

Ze staan op mijn verlanglijstje. Hoe gaaf zou het zijn dat ik het pakket win. Ik waag weer een gokje. Veel woonplezier in je nieuwe huis.

Sarah - Crea S zei

Ha Eline, ben je intussen al wat gesetteld?
Wat lief dat je ons weer de kans wilt geven om deze leuke spulletjes te winnen. Ik doe graag mee, ze zijn echt te leuk!
Je favoriete kaartenmaaksters hebben weer hun best gedaan. Moet toch leuk zijn, al die leuke kaarten met jou spullen. Liefs, Sarah

Mariska zei

Wat zien de kaarten er ontzettend leuk uit...ik waag graag een kansje om te winnen ;)

karien zei

Ik doe heel graag mee om deze leuke set te winnen
Groetjes Karien

Martin zei

Die zijn leuk zeg, leuk ook om te combineren met mn andere spulletjes van Elline. Leuke actie ook, daarom doe ik mee.

Intruderlady zei

Ohhhh wat is dit gaaf. Wat een prachtige creaties. Leuke actie. Bedankt voor de kans dit te winnen. Vingers en tenen gekruist en succes voor iedereen.
Groetjes Kitty

Esther Jager zei

Ik ben echt een grote fan van jouw mallen en deze is ook weer zo lief en dan met het papierblok en de stempels erbij, echt zo schattig. Ik doe graag mee met deze verloting!

Diana Dijk zei

Wat een ontzettend mooie kaarten! Ik maak graag kans op de set om zo zelf aan de slag te kunnen met de leuke stempels en stansen.

Dora zei

Schitterende kaarten van het team. Super mooi gewerkt met deze schattige konijntje. Wat en leuke actie. Prachtige stempels. Waag graag ook een kansje. Succes verder.

Nancy Soetaert zei

wat een super mooie, leuke, lieve weggever! Hiermee bezorg je iemand uren knutselplezier en die zorgt dan weer voor heel veel blije ontvangers van alle gemaakte kaartjes en kadootjes dankzij jouw mooie materialen!
Lief van je!
dankjewel voor de kans!
Nancy

Lia zei

Ooo wat schattig! Hier smelt je toch van. Ik herken de schaapjes van heel oude knipvellen en die waren al zo leuk. Hier kun je nog veel meer mee, dus dat zou een prachtig lentecadeautje zijn, samen met de andere materialen.
Lia xx

Colien zei

Heel leuk, wat een prachtige set! Lijkt me erg leuk om te winnen, want dan kan ik iemand heel blij maken met de malletjes! Spannend....
grtz Colien

Joke zei

Wat schattig,ik doe heel graag mee.Daar kan ik weer prachtige kinderharten mee maken

marian zei

Woow,wat een leuke weggever,deze zou me wel goed van pas komen. Want ik wordt overgrootmoeder eind mei.

Netty vd kreeke zei

WAUW!!! Wat zijn ze weer VERY CUTE !!! Daar zijn weer prachtige en lieve kaarten mee te maken!! Loot weer graag mee!!!!

Marianne zei

Wat een ontzettend leuk pakket! Daar kun je leuke kaarten mee maken. Ik zou het graag willen winnen.

Myrthe zei

Ik weet niet meer of ik al via Facebook gereageerd heb dus dan ook maar even hier, want een weggever met jouw producten kan ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Ook deze serie is weer fantastisch leuk en deze winnen zou extra leuk zijn want ik ben bijna jarig ;). Groetjes Myrthe

Cigale zei

Oef, wat zou ik daar veel leuke dingen mee kunnen maken voor mijn pas geboren nichtje. Ik doe graag mee.

Marga bisschops zei

Prachtige kaarten
Erg leuk deze "weggever" 😃.
Deze stempels en het konijntje heb ik niet, dus ik loot graag mee.

Ellen van Maaren zei

Zo lief allemaal, ik doe ook graag mee.

Groetjes van Ellen

Anoniem zei

Ik doe graag mee om deze "weggever" te winnen.

19 februari 2019