zaterdag 30 november 2019

Twee winnaressen


De afgelopen dagen hebben jullie via verschillende sociale media mee kunnen doen met onze gezamenlijke weggever! Eline gaat namelijk haar lieve Collectable ‘Cute Fox’, haar Pretty Papers bloc ‘Snowflake Kisses’ en een achtergrondknipvel ‘Snowflake kisses’ weggeven. Van mij krijgt de winnaar de Craftable bloemetjes ‘Poinsettia’ en de ‘Cyclamen’ en het stempelsetje ‘Hallo winter’.


Maar eerst willen we jullie natuurlijk heel hartelijk bedanken voor de vele leuke berichten. We hebben ze met veel plezier gelezen en het is ontzettend leuk om te merken dat er zo veel enthousiasme is over onze producten bij elkaar gecombineerd.

Daarnaast hebben wij jullie ook om jullie inbreng gevraagd met betrekking tot ons plan voor een workshopdag. De leukste reactie zou van ons een cadeautje krijgen! Inmiddels is de winnares van dit berichtje ook bekend en dat is… Linda Visser – v.d. Velden.

Zij had namelijk het super leuke tip voor ons om een ideeënbus neer te zetten, daar kan ieder die ideeën voor een nieuw ontwerp heeft zijn suggestie in doen. Een tip die we zeker gaan onthouden!
Bedankt Linda! Ook jij heel veel plezier met de Collectable ‘Eline’s Cute Fox’.


Dan is het nu echt tijd voor de gelukkige winnaar van onze grote gezamenlijke weggever en dat is….

Maura van Noort

Van harte gefeliciteerd met het winnen van onze weggever Maura. Zou je ons beide alsjeblieft een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens. Dan sturen Eline en ik je elk onze weggever toe. Ja, je krijgt dus 2x leuke post!
Bedankt allemaal voor het meedoen.
Eline en Marleen

4 opmerkingen:

by Maura zei

wow super leuk dat ik gewonnen heb,Linda ook gefeliciteerd met dit prachtige pakket :)groetjes Maura

Judith zei

Dames gefeliciteerd.
Groetjes van Judith

Dilek Kolat zei

Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

Linda Visser - van der Velden zei

Bedankt, Eline en Marleen! Ben er heel blij mee en leuk dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen met mijn idee voor 'jullie dag'! Maura, ook gefeliciteerd!