dinsdag 31 maart 2020

Baby weggever



In deze lastige en onzekere tijden is het fijn om iets creatiefs omhanden te hebben. Vandaar weer een weggever. 
Ditmaal baby's; een setje met het dubbelzijdige A4 bloc Little Miracle, een stans van de baby, een baby-knipvel en als voorjaarsbonus een Paas-achtig hazenstempelsetje.

Maar kijk ook eens op m'n Instagram! Daar geef ik de stans van de schildpadjes weg!!!

Zaterdag 4 april trek ik een winnaar uit alle reacties hier en op Facebook.
Diezelfde dag trek ik ook een winnaar op Instagram.

Ik wens iedereen veel sterkte en gezondheid. En hou je goed!

32 opmerkingen:

farmerblog zei

O, wat doe ik graag mee voor deze weggever. Dat geeft een nieuwe boost aan onze hobby. Helemaal in deze tijd! Dank je wel alvast. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Ik doe ook ontzettend graag mee, de babies zijn echt geweldig! De stempeltjes zijn trouwens ook superleuk, net als het papier.

casa crea d' emilia zei

Wauw. Ik doe graag mee. Heb net een tweedehandse sizzix machine gekocht en ben nog Helemaal bezig met uitbreiden van mijn hobbyspullen, deze zouden er heel mooi bijpassen want ik heb nog geen babydingen.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)

Sarah zei

Dit is gewoon zo lief! Ik doe heel graag mee. Ik plaats elke ( bijna ) elke dinsdag een kaartje met een MD diertje op mijn blog. Kom je eens kijken? Vandaag is het juist een speciale editie. X

Ellen van Maaren zei

Weer supergave mallen, en toebehore!! Ik waag een gokje.

Groetjes van Ellen van Maaren

KarinsArtScrap zei

wow prachtige giveaway Eline en die schildpadjes vind ik super gaaf ja alles is gewoon mooi dank je wel voor de kans.

Gr Karin

Adriana zei

Wat een prachtige voorbeelden! Superleuk om zo effe al die verschillende mogelijkheden onder elkaar te zien!
Enne die set is natuurlijk wel heel gaaf om zomaar te kunnen winnen...

Nicolette zei

Wow dat is een prachtige prijs.
Die zou zeker goed van pas komen voor de bestelling van 11 babykaartjes voor mijn buurvrouw.
Groetjes Nicolette

Crea Astrid zei

Wat een mooie en schattige baby weggever. Ik wil graag een kansje wagen. Onze zoon en schoondochter verwachten over 2,5 maand een meisje en dit zou dan mooi van pas komen.

Ook veel sterkte, blijf gezond en hou je goed.

Groetjes, Astrid.

Creaellenknutselsite zei

ooh wat gaaf ik vind de babietjes zo leuk ik doe graag mee
groetjes ellen

Margreet zei

Ik doe graag mee met deze leuke baby-weggever (figuurlijk dan...lol). Ik vind die kleertjes en dat babykoppie zó leuk!
Prachtig papier en die Collectables is supergaaf.
De paashaasjes heb ik al, maar daar is vast iemand anders heel blij mee te maken.
xxx Margreet

Myriam B zei

Mooie actie. Dit setje zou ik wel willen winnen. Dank u Eline voor deze mooie weggever

ivoorwit zei

Graag doe ik mee voor de baby-stansen. Wat een leuk kopje en ik zie tig mogelijkheden. Supergaaf.

Trijntje zei

Wat een enige kaarten hebben MRleen, Rimmie en Esther met de de mooie mallen en het papier gemaakt.... ik vind de materialen weer prachtig doe graag mee. Alvast bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

Renate** zei

Graag doe ik mee met deze baby weggever. Wat is de nieuwe baby-mal weer ontzettend leuk. Zeker nu we thuis meer tijd hebben, is het heerlijk om lekker bezig te zijn met onze hobby!
Hiermee zijn weer leuke kaarten te maken...

Liefs Renate**

Atelier Jolena zei

Wat een super leuke actie. De baby en het papier stonden al op mijn verlanglijstje maar de stempels en het knipvel zijn ook super leuk die zijn ook allemaal heel leuk te combineren. Ik zou het leuk vinden om te winnen maar ik gun het de andere natuurlijk ook. Want iedereen wilt het graag!
Groetjes Elena
(atelier Jolena

Freubelmina zei

Ow ow inspiratie genoeg met deze mooie voorbeeldkaarten...ik waag graag eens kansje op deze mooie speelgoedjes.
Lieve freubelgroetjes, Wilma Xx

Shirley zei

Ik doe graag mee voor mijn dochter (11) die vindt het heel leuk om kaarten te maken en vooral in deze tijd houdt dit haar heerlijk bezig.

Aartje zei

Wat ontzettend leuk is deze set, krijg je in deze tijd vol zorgen gelijk een glimlach van op je gezicht.
Groeten, Aartje

Diny zei

Wow....wat een gave kaartjes zijn er gemaakt met de prachtige set!
Hier fleur je inderdaad even van op.
Ik doe heel graag mee en weet al wel voor wie ik een mooie kaart ga maken met deze prachtige set! Het papier vind ik SUPER mooi en de stempels en stansen maakt het tot een prachtig geheel.
Groetjes Diny

Jacqueline Wingens zei

Wat geweldig Eline, wat zou dat een verrassing zijn. Ik vind het papier prachtig en de standjes zijn helemaal geweldig. Ga zo door

Colinda zei

Wat een leuke voorbeeld kaartjes, lief dat je dit pakketje gaat weggeven!

Marlies zei

Graag doe ik weer mee met deze verloting. Zijn erg schattig.

Yvonne Hond zei

Zo geweldig weer deze baby snijmal en dan de combinatie met die kleertjes te gek! De gemaakte voorbeelden zijn ook heel lief.

Hetty P. zei

Het is weer zo'n schattige hobbylijn.
Ik doe heel graag een gokje voor deze leuke spulletjes.
Fijne dag,
Hetty

Myriam zei

Wat een superleuke giveaway! Ik doe met plezier mee, want ik werk graag met jouw materiaal. Het zou een heel fijn verjaardagscadeau voor mezelf zijn (vrijdag 3 april ben ik jarig). Bedankt voor de kans!
Liefs, Myriam

Crealientje zei

Wat een leuke weggever!
Ik doe graag mee.
Schattige babyspulletjes zijn aangenaam om naar te kijken in deze nare tijd, aardig dat je deze weggever doet.
Er zijn weer prachtige creaties meegemaakt.Ik blijf kijken:)
Blijf gezond, liefs Crealientje.

CarlavdM zei

Wat een prachtige kaarten hebben de dames gemaakt.
Ben al jaaaaren weg van jou stijl van tekenen van o.a. de babies en diertjes!
Leuk zo'n weggevertje, ik doe ook graag mee.
Take care.

GerJanne zei

Oh wat een super weggever. De schildpadjes heb ik besteld... kon de verleiding echt niet weerstaan. Dus voor deze weggever hier loot ik hel graag mee!

by Maura zei

Ja ze zijn echt super schattig, zou ze heeeel graag willen winnen :) groetjes Maura

Jolanda zei

Wat een leuk weggeef actie . Ik doe hier graag aan mee. Ik heb gezien wat een mooie kaarten je ervan kunt maken . Groetjes Jolanda

Valerija zei

What a wonderful giveaway again. I just love your amazing products.
Thanks for the chance to win.
Valerija xx