maandag 23 maart 2020

Restyling poppenhuis


Deze rare dagen lenen zich perfect om thuis aan het poppenhuis te klussen. Ik heb behangen en muurtjes geverfd, meubeltjes geschilderd en een paar (nog niet genoeg) kussentjes genaaid. Alle felle kleuren zijn eruit. nu pastel met neutrale tinten. De muur boven heeft een donkere 'clay' kleur gekregen en beneden plakte ik het behang wat ik ook in m'n werkkamer heb.
Maileg muizen bewonen nu Eline's Poppenhuis.
De meubeltjes zijn nog precies hetzelfde zoals ik beschreef in mijn boekje (wat nu nog alleen als e-book te koop is), alleen is de sfeer nu heel anders. Rustiger. 
Nu alleen nog de elektra herstellen en nog wat nieuwe hanglampjes maken.

Zoek de verschillen! Dit is de oude versie. Felle kleuren en heeeeel vol. Hieronder de nieuwe inrichting.




Het vosjes-postertje is nieuw. Ik maakte een printje van mijn vosje op dik ecru papier en plakte er twee houten latjes op.



8 opmerkingen:

Irene zei

Oooh Eline, mag ik in je beeldige *rustige❤* huisje komen wonen???
XxIrene

Antoinette van Schaik zei

Ik zou je poppenhuis verhuren als B&B voor andere muisjes... (en nu hup, verder met de cursus!)

Yvestown zei

Oh Eline wat prachtig! Wat een mooie make-over. Ik zou er zo willen gaan wonen ❤️

Angélique zei

Wat knus, zo leuk met alle details.

Anita zei

Wat ontzettend leuk!

GerJanne zei

Enig!! Wat een ieniemienie spulletjes...heel mooi ingericht!

by Maura zei

Prachtig :) groetjes Maura

Marleen zei

Wauw Eline!! Wat een gave restyling heb je gedaan in jou poppenhuis.
Prachtige nieuwe kleuren heb je bij elkaar gekozen, het ziet er rustig en toch heel sfeervol uit.
De foto's die je ervan het gemaakt zijn ook schitterend.
Zo leuk dat er zo veel te zien is!!
Lieve groetjes, Marleen