donderdag 14 mei 2020

Panda's een eenhoorns


UPDATE: De winnaars van de stempls zijn:
José Groeneveld op Facebook en
Thuisop75 op Instagram.

Gefeliciteerd dames!!!

Een WEGGEVER, oh nee, twee weggevers.
Mijn nieuwe stempels met contour-snijmallen zijn uit. En ik geef twee setjes weg. 

Op Facebook kan je de EENHOORNS winnen en op Instagram de PANDA'S. 
Laat een reactie achter op Facebook en/of op Instagram en op zondag 17 mei na 12 uur trek ik twee winnaars.
Mocht je geen Facebook en geen Instagram hebben, alleen dan mag je ook hier op m'n blog een reactie plaatsen en erbij zetten welke jij zou willen winnen.


13 opmerkingen:

by Maura zei

Ik zou heel graag de panda's willen winnen:) groetjes Maura

KarinsArtScrap zei

wat een mooie setjes ik ga even naar instagram en wat lief van je Eline

gr karin

Elle-Jeanne zei

Oh wat leuk.
Ik heb geen Facebook en Instagram
Mijn keuze gaat uit naar de panda's.
Dank je wel voor deze kans.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Wat gaaf Eline....ik heb geen Facebook of Instagram maar waag via mijn blog graag een kans....wat zijn ze leuk!
Groetjes en bedankt voor deze kans,
Diny

Colinda zei

Super leuk en lief dat je weer een weggever hebt, als berenfan gaat mijn voorkeur naar de panda's :)
Groetjes en een beregezellige dag,
Colinda

Anoniem zei

Wat een leuke weggever! Ik heb geen blog, geen Facebook en geen instagram maar ik doe op deze manier graag mee, in de hoop zo mijn dierencollectie te kunnen uitbreiden! Mvg, Marielle

Marlies zei

De panda is super leuk.

Groeten Marlies

Irene zei

Óók ik heb niets van alles wat je noemt, het blog bijhouden is al enerverend genoeg hihi. Dank voor de leuke giveaway Eline!
XxIrene

Crea Astrid zei

Wat een schattige setjes zijn dit weer. Leuk ook dat je ze gaat weggeven. Ik heb geen Facebook en Instagram.
Ik ga voor het setje Panda, we gaan regelmatig naar de dierentuinen om ze te bewonderen. Ze zijn zo schattig.
Dank je voor de kans.

Groetjes, Astrid.

farmerblog zei

Ik heb geen instagram, ben helemaal wild van de panda's. Groetjes Nelleke

Freubelmina zei

Ooo wat een leukerds Eline, ik ga meteen reageren hoor.
Lieve groetjes, Wilma xx

Trudy zei

Heel erg lief dat je iets weg geeft! Ik heb geen Instagram en ook geen facebook maar ik vind de panda's super leuk!
Groetjes en een fijn weekend, Trudy

Eida zei

Wat zijn ze weer leuk, die wil je toch gewoon hebben? Wat leuk dat je weer een setje weg geef.
Groetjes Eida