maandag 7 november 2022

Zingende diertjes



Ongeveer een maand geleden heb ik een oproepje geplaatst voor kaartenmakers die goed kunnen inkleuren. Ik kreeg een heleboel reacties en heb, in samenspraak met Marianne en Winnie (van Marianne Design), drie dames uitgezocht die ik het best vond passen bij mijn wensen. Dit zijn @lindacrea, @monicreaa en @mauracreatief

Ik heb voor hen (en @handmadebyrimmie kwam ook mee) een inspiratiedag georganiseerd bij mij thuis. Daar liet ik zien hoe je het best met schaduwen kunt werken als je stempels inkleurt. Leuk om te zien hoe iedereen anders werkt met markers. We deden een oefening en gingen daarna met de stempels van de zingende diertjes aan de slag. Tussendoor vertelde ik nog wat over het fotograferen van je werkstukken en liet ik zien hoe ik de Collectable-diertjes en de stempels ontwerp.

 
Een heel gezellige dag met na afloop nog een bezoekje aan onze stokerij (@stokerijlubberhuizen) en een slokje proeven van de likeur.

De drie dames kregen een opdracht mee: maak elk drie werkstukken met de zingende diertjes: één simpel, dan één redelijk goed te maken werkstuk en als laatste één best ingewikkelde.
Zie hier de resultaten: de eerste drie zijn van @lindacrea dan drie van @monicreaa en de laatste drie zijn van @mauracreatief
Ze zijn erg leuk geworden. Waarschijnlijk gaan we werk van de drie dames terugzien in de mailing en op het blog van @mariannedesign_ of in het Marianne Magazine en in andere bladen.










5 opmerkingen:

Trudy zei

Ziet er gezellig uit die dames aan de knutsel en de kaartjes zijn allemaal super leuk geworden! Bedankt voor alle inspiratie!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten zijn er door de dames gemaakt. Ziet er heel gezellig uit. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

super mooie en gezellige kaarten hebben de dames gemaakt

gr karin

Angélique zei

Mooi werk van de dames en het was nog gezellig ook zo te zien.

De Hobbykamer van Petra zei

Zag de werkstukjes al in de MD groep op facebook. Heel erg leuk.

Lieve groet, Petra