woensdag 31 augustus 2011

Merry little Christmas

Er is net een nieuwe serie kerststempels uitgekomen; Merry little Christmas. Lieve eekhoorntjes, vogeltjes en een sneeuwman. Deze voorbeeldkaarten heeft Marianne gemaakt. Ze heeft het Merry little Christmas papier gebruikt en ook de nieuwe Eline's Winterhuis Creatables.
(Ik hoorde dat een aantal winkels de Eline's Winterhuis-materialen al leveren!!! Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.)

{New Christmas-stamps; Merry little Christmas. Lovely squirrels, birds and a snowman. These examples are made by Marianne. She used the Merry little Christmas paper and the new Eline's Winterhouse Creatables.}


13 opmerkingen:

Justine zei

Wow, super mooi!
Groetjes Justine

Judith zei

Oh, Eline, je hebt ze weer super schattig getekend! Jammer dat ik niet kan inkleuren... Helga heeft mij al aangeboden een dagje les te willen geven. Nu nog de afspraak (-;
Groetjes, Judith

PS Ben heel benieuwd naar het boek. De materialen, die ik tot nu toe gezien heb, zijn in ieder geval leuk

Everien zei

Hallo,
Ik heb inderdaad alle materialen van Eline's winterhuis al in huis.
Ik vind het geweldig! Het lint, het papier, de stempels het is allemaal even mooi! Ik heb vakantie momenteel dus breng veel tijd in me hobbykamer door, kan niet stuk met al die mooie materialen.

Groetjes Everien

Unknown zei

O wat leuk, begint te kriebelen de kerst, Nicole*

Manon zei

nou ik kan je vertellen ik
vi d ze super tof en hoop er snel mee aan de gang te kunnen !! mooie creaties ook dit x weer !!

Kaatjekraal zei

Ik heb al wat gemaakt met je nieuwe papier. Kijk maar eens op www.kaatjekraal.blogspot.com

Maryska zei

ow die stempels zijn super lief!!

Helga Teunissen zei

Wat een lieve stempeltjes, en wat een leuke voorbeeldkaarten zijn dit geworden!

Annemieke zei

Heel erg schattig zeg!! Heb afgelopen week wat voorbeelden mogen maken al met het nieuwe papier voor de beurs... Het is echt super gaaf en mooi papier geworden!! Echt geweldig!
Groetjes, Annemieke

Maia zei

Je zou toch maar zo schattig kunnen tekenen! Wow petje af hoor!
Groetjes Maia

Silvia zei

Volgende week komt het bij ons in de winkel binnen. We hebben nu al een aantal klantbestellingen staan en het personeel is al helemaal van slag van al het moois. Zelfs voor het boek staan al een aantal reserveringen. Wij verwachten dat deze lijn nog harder gaat lopen dan Eline's Huis gezien de reacties van onze klanten.

Veel succes!
gr. Silvia

Lain zei

Wat een super kaarten. Logisch met zulke mooie materialen. Bij mijn favoriete plaatselijke winkel zijn al heel wat spullen binnen. Ik probeer iedere week wat aan te schaffen. Heb al creatables en het papier. Mooi hoor. Tegen de tijd dat het boek er is kan ik zo aan de slag en intussen natuurlijk ook al met kerstkaarten.

groetjes, Lian

Kaatje zei

Yes, gisteren een metertje stof van je gekocht!!! Hééél mooi en ik krijg er allerlei nieuwe ideeën van! Super. Nu nog even wachten op de lintjes enzo, die hadden ze nog niet....groetjes, Karin