zondag 23 september 2012

London


Gister had ik een geweldig leuke dag in Utrecht op de 'launch-lunch' voor het nieuwe online magazine Oh Marie! van Marlous van het leuke blog Planet Fur. Hierover binnenkort veel meer!
{Yesterday I had a lovely day at the 'launch-lunch' of the new online magazine from Marlous (Planet Fur) called Oh Marie! More about this later!}

Nu eerst even LONDON! Ik moest er even uit en had al maanden geleden in m'n agenda gezet dat de Renegade Craft fair in september in Londen zou zijn. Dus een paar dagen daarvoor de stoute schoenen aangetrokken en tickets en hotelletje geboekt voor mijzelf en m'n lief. Aangekomen natuurlijk eerst naar mijn favoriete Anthropologie winkels gerend! Ik laat jullie even meegenieten:

{Now LONDON! I had to stop working for just a few days and I had already put the Renegade Craft fair in my diary. A few days before the fair I bought two tickets and found a small hotel for me and my love. First thing we did when we arrived in London: run to the Anthropologie store! Here are some of the beautiful corners of my favorite shop:}








Verder zijn we naar de mooie oude Chelsea Physic Garden (een soort Hortus) geweest, 
waar we buiten lunchten en ons wijntje in de zon dronken.

{Also we went to the nice and old Chelsea Physic Garden. We had lunch outside and drunk our wine on the sunny lawn.}









En de laatste dag natuurlijk naar de Renegade Craft fair. Hier even een klein overzicht wat ik daar zag: 
{The last day of my trip I visited the Renegade Craft fair. Here a smal overview of what I saw:}


Ladybird Likes
Zeena


Mary Kilvert

The cat in the shoe
Suzi McLaughlin



10 opmerkingen:

Happy in red zei

Oh, the Renegate Craft Fair... die moet ik voor volgend jaar op de agenda zetten! Ik ben afgelopen zomer bij Anthropologie in Londen geweest, tijdens de OS, was geweldig!
Esther.

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

kwijl, kwijl;-)

Inge zei

Dat ziet eruit als 4 heerlijke dagen Eline! In New York ben ik voor het eerst bij Anthropology geweest. Ik vond het zo mooi, heb ervan genoten!!!

Georgianna zei

Looks like a wonderful trip, Eline! And great weather, too! One day we'll meet up in London. :)

Wishing you a beautiful new week.

xoxo

Pleuntje zei

Wat zie ik veel mooie dingen. Daar heb je natuurlijk van genoten. X

Vera zei

Sjonge... volgens mij moet ik ook echt een keer een weekje Londen gaan boeken...er is daar echt veel moois te zien, leuk dat we weer even mee mochten genieten!!

Groetjes,

Vera

Sanne zei

Te gek, Eline! Ik wil ook al een tijdje naar Londen, maar het zit er even niet in. Wat is er veel leuks te zien zeg! Ik geniet gewoon thuis van je boeken en ben aan het borduren geslagen. Heerlijk met dit weer! Ik zal het resultaat binnenkort op mijn blog laten zien.

Liefs Sanne

Helga Teunissen zei

Allemaal weer TE leuk !!! en natuurlijk weer prachtige foto's, genieten hoor zo'n paar dagen Londen.

Heidi zei

Dat ziet er leuk uit. Wat een mooie spulletjes komen er voorbij op de foto's.

erika zei

Wat een fijne trip naar Londen, zoveel moois, zag al op een andere site foto's van de renegade fair, echt de moeite waard zo te zien!