donderdag 20 november 2014

Kerstcollectie


Op de Scandinavische toer...
Ze liggen al eventjes in de winkel, maar ik ga ze toch nog even laten zien want ik ben best blij met deze kerstartikelen. Een paperbloc, een knipvel met vogels en twee stempels waaronder weer het Dala paardje.

Het paperbloc Winter Pastels

Hier de op Scandinavië geïnspireerde dessins; beetje jaren 50, beetje vintage
Ik wilde weer eens een andere stijl uitproberen voor dit knipvel. Fraai gedecoreerde vogels die een kerstgroet brengen. De kleuren passen mooi bij de kleuren van het paperbloc

En als laatste de stempels. Bij deze stempelsets is het de bedoeling om met de losse kerstboompjes, blaadjes en tekstballonnetjes zelf tafereeltjes samen te stellen. Dit effect wordt het mooist als je met verschillende kleuren stempelinkt werkt. Er is een paardje en een vogeltje 

7 opmerkingen:

De hobbydroom zei

Deze scandinavische lijn van je is zo ontzettend leuk Eline!! Echt ik ben er dol op :)

Lieve groetjes, Mandy

Anoniem zei

Een prachtige lijn!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colien zei

Prachtige serie, leuk!
grtz.Colien

Georgianna zei

I love these, Eline!!

Petra L zei

Geweldig leuk en mooi! De stempel EC0154 heb ik ook...gewoon al omdat ik 'm zo goed voor de kerstkaarten voor onze Scandinavische vrienden kan gebruiken ;-)

Lieve groet en fijn weekend,

Petra

Marjanne zei

een hele mooie lijn!

afke zei

Super leuke lijn Eline! Heel toevallig kreeg ik gisteren een kaart van iemand die deze stempel ook op de kaart had gebruikt!
Hartelijke groet van Afke