vrijdag 14 november 2014

De winnaar en 'n witte pluk


Net de winnaar van het Eline's Poppenhuis boekje getrokken; het is Helen Belinda geworden. Gefeliciteerd Helen, ik heb je een berichtje gestuurd.

En heel af en toe op dit blog een plaatje van mijzelf. Dit keer met witte pluk. Die heb ik al een paar maanden. Een soort overbrugging en het alvast wennen aan een heel wit kapsel over zo'n jaar of 10...

Gistermiddag uurtje of half 3. Ik had even geen inspiratie en besloot dat een wandeling in de zon me goed zou doen, moest ook iets bij de buren in de bus doen dus daar naartoe gelopen. Ze stonden buiten, de buren, op weg naar de auto met het plan om af te rijden naar Den Haag voor het Gemeentemuseum waar een mode tentoonstelling is. Of ik meeging. 'Nee, ik ga even wandelen en naar de supermarkt en de computer staat nog aan evenals de verwarming en ik moet echt om 6 uur alweer thuis zijn en en en...' Maar ik heb me toch (vrij makkelijk) over laten halen. Achterin met twee gezellige teckels op weg naar Den Haag. Reis verliep goed. Totdat we er echt bijna waren, toen ging de auto raar doen, lichtjes gingen knipperen, dus snel gestopt bij een benzine station. ANWB gebeld, kon nog wel een uurtje duren. Lopen naar het museum was geen optie want zeker 45 minuten... Wat te doen? Buurman bleef bij de auto, buuf en ik en de twee teckels besloten dat we niet gingen wachten, want we moesten redelijk op tijd terug zijn. Een geluk bij een ongeluk was dat we vlakbij het CS waren beland. Wandelingetje over het Malieveld en toen zaten we dus heel onverwachts met twee verbaasde viervoeters in de trein... Terug naar Haarlem. Onverrichter zake dus... Maar ik was er even uit en de inspiratie kwam al snel weer terug. Een avontuurlijk middagje.



3 opmerkingen:

Georgianna zei

What a beautiful photo of you, Eline! And you know I already love the hair. :) Darling doggie, too. xo

Anja zei

Wunderschön! Ich liebe rothaarige Langhaar-Teckel.
Alles Liebe,
Anja

Petra L zei

Gefeliciteerd Helen :-)

Leuke foto van jou en je hondje Eline :-)

Lieve groet, Petra