woensdag 26 augustus 2015

ShowUp


Afgelopen maandag ging ik naar de ShowUp beurs in Vijfhuizen. En omdat ik er elk half jaar naartoe ga, zie ik vaak dezelfde merken. Dat is niet erg want echt elk merk dat op de ShowUp staat is leuk. Maar dit keer maakte ik alleen foto's van een stand die me deed watertanden. Het was de stand van Tinne+Mia. Zulke mooie kleuren en subtiele dessins, zulke mooie uitgewerkte producten vol met prachtige details. Ik heb meteen een verlanglijstje gemaakt, daar, ter plekke.




Verder nog wat mooie papier-weefsels die ik op de beurs tegenkwam. Echte kunstwerkjes!



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke collage en ja die vlechtwerkjes zijn prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

SOYZ zei

wat een mooie keuze laat je zien. Hopelijk lukt het me de volgende keer ook weer om te gaan, en hopelijk tot gauw weer eens. x

Margaret zei

Wat een heerlijke plek om inspiratie op te doen. Leuk dat je ons even mee laat genieten met jouw mooie foto's.

Groetjes, Margaret