donderdag 24 september 2015

Eline's Poppenhuis nu in Amsterdam te zien


We verhuisde gister het gehele poppenhuis van Haarlem naar Amsterdam, alwaar het de komende tijd in de etalage van een heerlijk knutselwinkeltje mag pronken. De winkel heet Koud Kunstje en zit aan de Rozengracht 49E. Het is echt een hele fijne winkel met alleen maar vrolijke, hippe en kleurrijke hobbymaterialen (en een hele lieve eigenaresse). Ook veel van de materialen die ik gebruikte voor het inrichten van het poppenhuis kocht ik hier.



3 opmerkingen:

Els04 zei

MOOOOI!

Anoniem zei

Zo ontzettend knap al die kleine details! Zo echt ook :) Prachtig!! Ik wip langs de etalge!
Groetjes Chantal

Anoniem zei

ik ben heel benieuw naar je nieuwe bedenksels....
ik heb eveneens genotenvan je prachtige B&B en je uitjes, prachtige foto's

grtjs
Tine