donderdag 7 juni 2018

Oproep! Gezocht: een paar enthousiaste creatievelingen...


...die heel binnenkort de eerste module van de allereerste versie van mijn Online Design School & Coaching willen gaan doorlopen. 
Geheel gratis, in ruil voor feedback en een extra bijeenkomst om na te praten over de module, mijn lesstof, de voorbeelden en de opdrachten en wat het jou zoal bracht.

Lees meer over mijn Online Design School & Coaching HIER.

 In module 1 ga je je eigen stijl vinden of herkennen, visualiseren en uitwerken door middel van 'eigen-stijl-moodboards', bijpassende kleurkaarten en kernwoorden.
Je zal de eerste les online krijgen, in je mailbox, inclusief huiswerk (of eigenlijk voorbereidend werk). Een aantal dagen later hebben we een samenwerkdag bij mij thuis in Haarlem, waar we gezamenlijk aan de moodboards gaan werken. Daarna zijn er nog twee lessen met opdrachten die we via email met elkaar kunnen delen. Alles bij elkaar duurt deze proefversie ongeveer 3 weken.

Na deze drie weken heb je een eigen-stijl-moodboard dat je gerichte inspiratie geeft, 
dat een leidraad is voor de te nemen stappen, 
dat zorgt voor focus EN...
het is een mooi en blij makend object wat helemaal bij jou past. 
Zo'n moodboard kan je verrassen, 
kan je 'out of the box' laten denken, 
kan je weggestopte dromen ineens helder weergeven en 
kan de ruis in je hoofd wegnemen.

Ik ben op zoek naar twee of drie creatievelingen die een droom hebben om verder te komen met hun creativiteit. Die er misschien wel echt hun werk van willen maken, maar nu niet goed weten waar te beginnen. Of die verder willen komen met hun blog of op Instagram, of met hun algehele huisstijl en daar een duidelijke eigen stijl willen laten zien.
Module 1 van de cursus geeft je handvatten. Het is een beginpunt vanwaar je verdere stappen kunt zetten. Kleine of grote stappen. Net wat jij wilt en waar je over droomt.
Ik help je op weg en geef je inspiratie en deadlines zodat je nu ook echt aan de slag kan gaan.

Ben je enthousiast geworden en ben je klaar voor een volgende stap? Stuur mij een mailtje: elinepellinkhof@gmail.com 
En vertel wat jouw droom is en waarom je graag mee zou willen doen met deze proefversie. Ik zoek dan twee of drie geschikte kandidaten uit en dan zou ik graag rond week 25 of week 26 (de weken van 18 juni of 25 juni) willen beginnen. De samenkomst zal dan een week later zijn, dat kan door de week of in het weekend, dat spreken we nog met elkaar af. Die samenwerkdag is van 10 tot half 5 waarschijnlijk. Het is wel handig als je niet te ver van Haarlem af woont... Na afloop van de drie weken zou ik graag nog een evaluatie inplannen van een paar uurtjes voor feedback en het bekijken van elkaars werk.

Wil je sowieso op de hoogte gehouden worden van mijn Online Design School & Coaching, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief in de rechter kolom hiernaast op het blog of klik hier.

De foto's zijn details van voorbeelden van eigen-stijl-moodboards die ik speciaal maakte voor de cursus. Het is zo leuk om te doen!!!
Hoop van je te horen!


7 opmerkingen:

Nelleke zei

WoW wat een super aanbod zeg! Lijkt mij heel erg leuk. Ik denk er over na ook omdat wij binnenkort vakantie hebben tot eind juli. Groet, Nelleke

Marleen zei

Ziet er helemaal super uit zo Eline!!!
Heel gaaf om vast te kunnen spieken op jou moodboards, de sferen zijn prachtig.
Ik vond de eerste module een geweldig begin en ben vooral mezelf erg tegen gekomen. Heb er dingen over mezelf ontdekt die ik misschien wel wist, maar waar ik absoluut nooit bewust over na had gedacht. Dat vond ik echt geweldig :D
De dames die hier aan meedoen zullen na afloop vast en zeker dat zelfde gevoel hebben.
Lieve groetjes, Marleen

Sarah - Crea S zei

Dat klinkt veelbelovend en de voorbeeld moodboards zien er ook mooi uit! Sommige doen mij allesinds wegdromen. Veel succes! Benieuwd wie de gelukkigen zullen zijn, hoe zij het zullen ervaren en wat hun resultaten zijn! Liefs, Sarah

Jeanette Renting zei

Had me
ij super geleken, maar heb vakantie vanaf 18 juni.
Zou graag mijn webwinkel naar een hoger niveau tillen, misschien in combinatie met blog en Instagram.
Veel succes met de proef.

Original handmade by Janneke zei

Na zoveel dromen en brainstormen ga je dan eindelijk starten met je Online Design School & coaching! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven Eline, dat alles nu klaar is en dat je anderen mag gaan coachen in het vinden van hun creatieve droom!
Dromen... wie heeft ze niet?!
Ik wens je heel veel plezier en succes toe tijdens deze try-out.

Lieve groet, Janneke

Gạch bông zei

So lovely, everything is gentle and delicate

Yvonne zei

Ziet er super uit Eline, wat heerlijk dat je je dromen zo uit kunt laten komen.
Ik heb altijd grote bewondering voor je hoe je alles zo mooi combineert en leuke dingen bij elkaar zoekt en laat zien op prachtige foto's.
Ik heb me sowieso aangemeld voor je Online Design School & Coaching.

Liefs,
Yvonne.