vrijdag 29 juni 2018

Winnaar Poezenstansmal


Door Marleen
Ik trok een winnaar, maar eigenlijk zijn het er twee...
Het zijn de Scrapcardgirls!
Gefeliciteerd Merit en Annemarie, mailen jullie even je adres door, dan stuur ik jullie de Collectable Eline's Kittens snel op.

En als verrassing trok ik nog een tweede winnaar, want ik heb ook een heel leuk setje kattenstempels!
Deze stempelset gaat naar....
Betsy Braspenning-Ros! 

Hier twee mooie kaarten van Marleen met de stempels:
Door Marleen

Door Marleen

7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

WAUW!!!! Wat gaaf dat wij de winnaar zijn van deze leuke katten mal, dank je wel!
We sturen ons adres door.

Groetjes, Merit en Annemarie

Marleen zei

Van harte gefeliciteerd dames en alvast heel veel knutselplezier!
Eline weer hartelijk dank voor het delen van mijn kaartjes :D
X Marleen

Myrthe zei

Van harte gefeliciteerd dames met jullie leuke prijzen.

Jantine zei

Bedankt voor deze leuke weggever, Eline! En winnaressen gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine

Judith zei

Gefeliciteerd allemaal...
Groetjes van Judith

Sarah - Crea S zei

Gefeliciteerd dames! Veel plezier met deze mooie spulletjes!

Annemarie en Merit zei

De leuke kattenmal is binnen hoor..
Heel erg bedankt wij gaan er lekker mee aan de slag.

Liefs Annemarie en merit