woensdag 20 juni 2018

Eline's kittens WEGGEVER


De nieuwe stansmal (Collection CO1454) 'Eline's Kittens' is er één voor gevorderden. Deze mal heeft zoveel mogelijkheden, maar... ook heel veel losse stukjes. Ik weet dat ik het jullie niet makkelijk maak, met deze puzzel. Ik vind het namelijk zo leuk om iets te bedenken waar iedereen zijn of haar eigen draai aan kan geven. 

Marjoleine zag ook dat het een uitdaging was deze mal, daarom heeft zij een heel duidelijke tutorial op haar blog gezet.
Kijk maar eens HIER.

Heb je de katjes-mal nog niet en zou je hem eens willen uitproberen? Laat dan hier en/of op Facebook een reactie achter. Ik geef er namelijk één weg. Volgende week vrijdag de 29ste juni trek ik een winnaar. 

En ik heb even alle katjes die heel klein op de verpakking staan wat groter in dit bericht gezet. Als voorbeeld voor de verschillende houdingen.
En er zijn natuurlijk al een heel aantal voorbeelden op blogs en Instagram te vinden, hieronder de mooiste:

Deze geweldige set kaartjes maakte natuurlijk Marleen!

Een detail

Alle katjes die op de verpakking staan
Deze kaart kreeg ik voor m'n verjaardag van Marleen

Marleen

Marleen

Marleen

Marleen

Dit leuke treintje vol katjes maakte Yvonne

Leuke proefjes van Linda

Linda

Yoko
 

55 opmerkingen:

Beisforbeauty zei

O wat een leuke mal zeg .deze zou super zijn daar ik 8 juli mijn klein kitten mag gaan halen .uiteraard gaan daar veel foto s van getrokken worden en past deze mal er super bij.
Ik ga duimen

Liefs Cindy

Crealientje zei

De katjes zijn erg leuk!
Ik heb de oude versie ook. Ben fan :)
Ik doe graag mee met deze weggever. Met deze malletjes kun je veel variëren en dan gaat mijn hobby hart op hol.
Lief dat je er een weggeeft, en ik geniet van de voorbeelden.
Fijne dag verder en liefs Crealientje.

Natascha zei

Oh wat een leuke mal!! Deze zou ik graag winnen

creativebyme zei

�� ik was al fan de eerste katten mal, maar is deze toch weer schattig! Graag zou ik deze willen winnen!

Unknown zei

wat een leuke mal,met inderdaad veel onderdelen,maar o zo veelzijdig,wil graag kans maken het te winnen

irene zei

Wat super leuk. Deze mal is zeker veelzijdig. Groetjes Irene

Annemarie en Merit zei

ze zijn zo leuk!!!
Ik doe graag mee ,mijn dochter is weg van al de diertjes, en die vind dat gepriegel met al die kleine stukjes wel wat...

Liefs Annemarie en Merit

Suzan zei

Wat een mooie voorbeelden! Ik zou ook graag aan de slag gaan met deze mooie mal dus ik waag ook een kansje!
Groetjes Suzan

Marga's place zei

Op FB gaf ik ook al aan dat ik deze stans gaaf vind. Ik hou van puzzelen 😀 dus ik wil het graag uitproberen.
Prachtige kaarten en mooie voorbeelden.
Groetjes Marga

marion zei

echt onwijs gaaf deze mal en wat een mogelijkheden, super, als kattenliefhebster is deze mal een must have vind ik, liefs, Marion

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wat is dit een gave mal 😍 ben verliefd leuke dingen mee maken voor de katten mensen om mij heen met presentje voor de kat

Yvonne zei

Hallo Eline

Weer z'n leuke diertjes stans.Ben grote fan. Erg leuk om al die voorbeelden tezien op zulke mooie craties.
Aangezien wij zelf 3 poezenkinderen hebben lijkt het mij super om deze aan mijn collectie toe te voegen.

groetjes Yvonne

Unknown zei

Wat een prachtige veelzijdige mal van de poesjes. Ik heb pas de muisjes gekocht en daar zijn er nu teveel van gemaakt dus we kunnen wel een poes gebruiken. 6 juli nog jarig ook dus graag een lootje.

Jannie zei

Deze is purrfect en ontbreekt nog in mijn verzameling! Hoe leuk om deze te winnen, ik als trotse eigenaar van 6 poezenkinderen

Bedankt voor de kans om te winnen!

Judith zei

Wat een enige mal ben gek op poesjes. Hoe leuk zou het zijn om deze mal te winnen. waag er graag een gokje naar.

Irma zei

Wat weer een superlieve actie om een mal te winnen. Graag doe ik mee!

Petra L zei

Ohjee, wat een mogelijkheden met deze mal. Ondanks dat ik geen kattenmens ben vind ik dit een erg leuke mal. Misschien toch een gokje wagen 'm te winnen zodat ik ook kattenliefhebbers om ons heen een kattenkaartje sturen kan? ;-)


Lieve groet, Petra

Unknown zei

wat een leuke katten mal zeg hier kun je vele kanten mee op als ik de voorbeelden allemaal zie erg leuk zou hem graag winnen
daar ik ook in het verpleeghuis kaarten maakt met bewoners daar is niet veel geld voor en bekostig ik dit vaak zelf.
erg leuk gedaan al die voorbeelden

Susan Swart zei

Eline, wat een leuke actie weer. Ik ben groot fan van al je ontwerpen maar de katjes heb ik nog niet. Maar wie weet. Groetjes Susan

Original handmade by Janneke zei

Wat een dotjes zijn deze poesjes Eline. Ik heb ze inderdaad al bewonderd bij Marleen en Linda. Deze meiden maken jou dierenstansjes tot leven. Ik heb deze poesjes nog niet, dus ik doe graag mee met deze weggever!

Groetjes Janneke

Marleen zei

Wat is er weer veel leuks gemaakt met jou Kitten collectable. Super leuk om allemaal te zien :D Ook weer hartelijk bedankt voor het delen van mijn werkstukjes!
X Marleen

Creanita60.blogspot.nl zei

Ze zijn echt super schattig deze olijke kittens!
Groetjes Anita

Made by Nicolette zei

Geweldig, ik heb al zoveel prachtige kaarten van Marleen voorbij zien komen! Dat kun je wel aan haar overlaten 😉 Je hebt het weer voor elkaar gekregen om een prachtig diertje te ontwerpen. Ik vind het ook super leuk als er heel veel mogelijkheden zijn. Om uit 1 mal zoveel verschillende houdingen te halen is echt te gek!! Ik heb deze nog niet, maar hij staat wel op mijn verlanglijstje 😊. Ik hou me dus aanbevolen 😜.

Groetjes
Nicolette

Frosien zei

Wauw wat een prachtige voorbeelden, en Eline, superknap dat je deze mal uitgegeven hebt wat kun je hier mooie kaarten van maken, deze mal is echt weer wat voor mij...vorige week dacht ik nog, zou Eline deze mal als weggevertje wegdoen? Maar ik ben niet de enige die na zoveel mooie voorbeelden gezien te hebben een stans van dit lieve poesje wil. Ik ga duimen, duimen voor deze supermooie weggevertje.... Groetjes Frosien

Aartje zei

Oh wat heeft deze stans veel mogelijkheden. Superleuk!
Ik waag heel graag een kansje.
Groeten, Aartje

Crea Astrid zei

Wat zijn ze prachtig, al die verschillende kittens. Ik had bij Marleen ook al van die mooie voorbeelden gezien. Leuk ook om hier nog meer andere creaties ermee te zien. Ze zijn echt in allerlei standen te zetten, erg leuk. Ik zou graag een kansje wagen.

Groetjes, Astrid.

Cards Created by Mo zei

Echt een geweldige mal en supermooie kaarten heb je er weer mee gemaakt!

Linda Timpers zei

Wat een super leuke mal.
De voorbeelden zijn echt te schattig.
Deze mal staat zeker op mijn verlanglijstje, dus ik zie dit als een leuke kans, ik doe graag mee.

Groetjes Linda.

Gerdine zei

Oooh wat zou dat te gek zijn! Ik doe graag weer mee! En nu maar duimen! Groetjes Gerdine

Sylvia zei

Wauw !!! Wat super leuk allemaal en wat veel soorten katjes kan je ermee maken. Ik waag graag een poging om deze leuke mal te winnen.

Groetjes Sylvia

Sarah zei

Ze zijn zo leuk en lief! En tof dat je er mee kan variëren. Ik waag graag een kansje.

Diny zei

Wat zijn ze schattig.....ik waag graag een kansje!
Marleen heeft er al prachtige kaartjes mee gemaakt.
Groetjes Diny

Marlies zei

Zo leuk, ik waag weer een kansje om deze malletjes te winnen.

Groeten Marlies

Linda zei

Hoi Eline,

Ik vind het zó ontzettend leuk dat je zoveel variaties weet te bedenken met je mallen. Gaaf!
Ik was nooit zo'n katten mens maar word het steeds meer :)
Jouw collectables hebben daar ook heeeeel goed aan bijgedragen haha dus ik zou ook graag een kans maken op je weggever!
Leuk ook dat je dat iedere keer weer doet!
Lieve groet, Linda
PS. Nog van harte gefeliciteerd. Ik las dat je nog niet zo heel lang geleden jarig was :)

Elma zei

Wat een gave mal, wat zou ik die graag uitproberen

Myrthe zei

Jouw poesjes zijn helemaal geweldig. Zo leuk dat je ze zoveel mogelijkheden hebt gegeven. Ik heb al echt geweldige voorbeelden voorbij zien komen en nu ook weer bij jouw op je blog. Ik ben helemaal verliefd. Al krijg je dat geloof ik elke keer weer voor elkaar met je fantastische creaties. Dus ik waag ook graag een kansje.
groetjes Myrthe

Angélique zei

Ik vind het een geweldige set, met zoveel mogelijkheden, ik zou ze graag vriendjes zien worden met de muizen. Ik doe graag mee aan deze verloting.

Rhodé zei

Wat zijn ze leuk, deze katjes! En je kunt er zo te zien heel veel kanten mee op door al die verschillende poses. Echt super! Ik doe graag mee!

Wies zei

Wat een leuke poezen, met twee kattendames in huis is dit een mal die ik graag zou willen hebben.

Henrike zei

Wat een gave actie! Zou super graag de poezenmal willen winnen! Ik die een gokje! ��

Thirza77 zei

Wat een ongelooflijk mooie mal is dit weer zeg! En hoe toepasselijk...Momenteel hebben we namelijk nog 9 katjes in huis en allemaal mankeren ze wel wat. En omdat deze katjes niet plaatsbaar zijn, mogen ze lekker hier blijven. Hoe leuk zou het zijn om samen met m'n pleegdochters van deze leuke "kattenkaartjes" te kunnen maken...

Jantine zei

Ze zijn geweldig, Eline. Ik zou heel graag deze set winnen, ik maak voor de zieke moeder van een vriendinnetje met regelmaat kaarten met een katje (of meer) er op en kan wel wat nieuw inspiratie en variatie gebruiken!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Wauw.... wat een leuke collectable... Hij staat hoog op mijn verlangenlijstje... Zo veelzijdig.... en ik ben echt geen kattenmens... hahahahaha maar winnen zou toch echt leuk zijn!!!

Martine zei

Ik zie de katjes overal voorbij komen en dan ben ik steeds weer vertederd. Ze zijn zo leuk! Ik zou ze dolgraag in huis hebben. (Deze wel, echte gaat niet lukken ivm allergie)

Sarah - Crea S zei

Hoewel ik meer een honden- dan een kattenmens ben beginnen deze lieve schatjes zich toch steeds meer en meer voor zich te winnen hoor Eline! En je kan ze echt op zoveel leuke manieren verwerken op je kaart. Al heel wat mooie voorbeelden bewonderd in blogland en op Pinterest. I can't help falling in love... Dus ik waag het er op! Alvast erg bedankt voor deze mooie kans. Liefs, Sarah

Jacqueline zei

Wat een leuke mal heb je weer ontworpen Eline
Met poezenliefhebbers hier in huis zou deze mal wel zeer welkom zijn.
groetjes Jacqueline

Eida zei

Wat een onwijs leuke mal is dit, die wil iedereen wel hebben. Dus ik doe een gokje.
Groetjes Eida

Anoniem zei

Hallo,Eline!
Proficiat eerst met jouw verjaardag!
Ik dacht eerst dat is een te moeilijke mal voor mij ,maar zoals ik nu al die voorbeeldjes zie voorbij komen,durf ik er nu wel aan beginnen.
Daarom doe ik mee met de wedstrijd.
Duimen maar!!!
Groetjes Patricia Teugels uit belgie.

ellen van maaren zei

Deze kat is wel 1 van de schattigste diertjes uit je collecties.
Ik ga er ook graag mee aan de slag.
Groetjes, Ellen

Valerija zei

Wonderful dies. I just love cats.
Thanks for the chance to win, this could be great prize for my birthday on June 30th.
Valerija xx

Ellen Savelkouls zei

omdat ik dol op katjes ben wil ik deze mal graag uitproberen

femmiemarcus zei

oww wat zou ik die mal graag willen winnen dan kan ik mijn oude 1/2 broertjes van jeweetwel katers weer jong maken oww dat zou geweldig zijn en die kaarten zijn ook geweldig leuk gemaakt complimentjes ervoor hoor ik hoop dat ik win want zucht ja dat zou onwijs zijn en daar zou ik heel erg blij mee zijn hoor, groetjes van oude Sam en Milo en Femmie

karien zei

Wat een leuke poezen kun je hier mee maken!,Al lijkt het mij wel een uitdaging om al die leuke poezen te maken. Ik heb zelf drie poezen lijkt mij erg leuk om mijn eigen poezen te maken met deze super mooie stans.
Groetjes Karien

C vervaart zei

Oh wat is ie leuk! Als katten liefhebber zou ik die heeeeel erg graag willen hebben! Kan ik mijn eigen katten namaken. Wel een uitdaging, ik heb er een lapjeskat bij��

Femminde zei

Wat super Eline deze nieuwe mal!! En wat gaaf dat je er zoveel verschillende katjes mee kan maken.
Ik kan hier bijna wel een diertjes top 25 maken, er wonen hier al zoveel van je diertjes maar deze nog niet. En ik kan nog wel een plekje voor hem maken.
Bedankt voor deze kans.
Groeten van Femminde