zondag 3 januari 2021

Een heel mooi nieuw jaar!


Een nieuw jaar als een wit vel papier met een doos verse kleurpotloden. Je weet nog niet precies hoe de tekening gaat worden, maar een eerste schets zit misschien al wel in je hoofd.⠀

Bij mij wel in ieder geval. Op creatief gebied tenminste. Voor de rest ga ik mee met de flow. Dat is dé grote les die ik het afgelopen jaar van onze pup Droesem heb geleerd; in het moment leven en gewoon elke dag even tijd nemen (ook al denk je geen tijd te hebben) om even buiten In de natuur te rennen of te pootjebaaien in de Waal. ⠀

Wat ben ik van plan? ⠀
Nou ten eerste natuurlijk lekker doorgaan met het ontwerpen van mijn eigen serie hobbymaterialen voor Marianne Design. Er komen weer zoveel leuke diertjes aan dit jaar!⠀

Verder zijn we het afgelopen jaar best druk geweest met Stokerij Lubberhuizen, hier achter ons huis. Een heus familiebedrijf waar ik (als ‘aangetrouwde’ familie) alle vormgevingswerkzaamheden op me heb genomen. Voor komend jaar hebben we ook weer veel leuke plannen.⠀

En dan gaat het toch echt gebeuren... mijn eigen design-cursus/training gaat starten! Het heeft jaren geduurd, ik weet het en ik heb er ook jaren aan gewerkt. Maar stukje bij beetje ontstond er iets waar ik blij mee ben. Een training waarin ik mijn ontwerp- en vormgevings-kennis en ervaring van ruim 25 jaar over wil brengen. En waarmee ik jou wil helpen om je eigen unieke stijl te vinden en om van jouw creativiteit je werk te kunnen maken.⠀
Zo heet de training dan ook: ‘Maak werk van jouw creatieve eigen stijl’.

Ik heb bedacht dat ik twee versies van deze cursus aan ga bieden. Want door Corona kunnen we voorlopig nog niet echt samenwerken of 1 op 1 afspreken. Dus ik begin met de ‘Alles-online-versie’.⠀

Daarnaast komt er een versie waarbij ik je veel meer live wil helpen en coachen, een ‘VIP-versie’, maar dat is pas als we weer af mogen spreken. Daarvoor zal ik een wachtlijst maken.⠀

Binnenkort veel meer info. Ik ben nu bezig met de salespage. Dus heel spannend en ik heb er veel zin in.⠀

Mijn ‘schets’ staat dus. Ik ben heel benieuwd naar het kleurrijke resultaat van het nog lege nieuwe jaar dat voor ons ligt.

7 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi wat een leuke plannen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Jackelien

Judith zei

Vol met nieuwe plannen en fijn te lezen dat je doorgaat met je lieve diertjes bij MD.
Groetjes van Judith

Renate zei

Dat belooft veel goeds voor dit nieuwe jaar.
Ik ben heel benieuwd hoe kleurrijk jou schets gaat worden.

-xies- Renate

GerJanne zei

Dat klinkt heel positief Eline, wat leuk. En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de nieuwe diertjes die uit gaan komen. Ben ik groot fan van.
Heel veel succes met de plannen. Hopelijk kijk je er over een jaar heel goed en blij op terug. Toi toi toi!

Freubelmina zei

Heel veel succes met je spannende plannen Eline, we zullen het vast allemaal gaan lezen van je.
Lieve groetjes, Wilma xx

KarinsArtScrap zei

en de beste wensen voor jouw Eline
Gr Karin

Gina zei

Mooie plannen Eline ! Ik kijk al uit naar de nieuwe diertjes en ben benieuwd naar de online cursus :) Veel succes en mijn beste wensen voor dit Nieuwe Jaar ! Groetjes, Gina