woensdag 13 april 2022

Baby's en een vraag



Deze set met babystempels en contourstansen is nu ook alweer een paar weken te koop. Met daarbij twee papersets die ik samen met Marleen van der Most ontwierp. Niet echt genderneutraal: dus roze voor de meisjes en blauw voor de jongens. Iets om over na te denken voor een volgende serie...

Ik ga binnenkort weer ontwerpen, dan is mijn werk-pauze voorbij en ga ik weer nieuwe diertjes tekenen.
Mijn vraag aan jullie: Verzoeknummers!!! Welke beestjes (of poppetjes) zien jullie nog graag in de collectie verschijnen?

Hieronder een mooie verzameling met voorbeelden van de babystempels van Marleen, Rianne en Marjolein.

Gemaakt door Rianne

Gemaakt door Rianne

Gemaakt door Marleen

Gemaakt door Marleen

Gemaakt door Marjolein

Gemaakt door Marleen

Gemaakt door Marleen

Gemaakt door Marleen

Gemaakt door Marleen

 

17 opmerkingen:

Angélique zei

Zo schattig, die beertjes!
Ik zou ontzettend graag een rode panda in mijn collectie opnemen, die hebben zo'n hoog knuffelgehalte!

Angélique zei

Beertjes? Babietjes bedoelde ik.

VoormeKaartje zei

Wat leuk. Kijk er al naar uit wat je allemaal gaat ontwerpen, succes alvast.
Zou zelf nog heel graag snijmallen van otters willen hebben.

CreaStories zei

Super leuk dat je weer gaat ontwerpen, ik kijk al uit naar je nieuwe producten! Ik werk het liefst met snijmallen en zou daarvan graag een pauw, das, (nieuwe) egel en/of kameleon willen zien! Heel veel succes met het ontwerpen. Groetjes, Natascha

Suzan zei

Een kameel lijkt me ook leuk.
Groetjes Suzan

Henriët zei

Schattige babykaartjes heb je gemaakt.
Ik zou graag een nieuwe olifant zien, een pauw en een vogeltje (koolmees, mus, roodborstje).
Succes met ontwerpen!
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

wat een lieve kaarten weer.

nou ik zie al genoeg diertjes voorbij komen, hertjes, konijntjes, varkentjes, eendjes, ganzen, koetjes.

Gr Karin

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Eline!
Ik zou een girafje ook wel heel leuk vinden.
Je hebt al een schitterende serie gemaakt!
Groetjes Diny

Mirjam zei

Wauw wat leuk!!! Die kaarten zijn echt leuk gemaakt met baby en ooievaar setje.
Nieuwe dieren, is even nadenken….
Een Pauw 🦚 lijkt me mooi.
En verder denk ik er nog is even over na.

Groetjes Mirjam

Margreet zei

Wat een gave babykaartjes!
Een draakje....of een boekenwurm....dromedaris....neushoorn....
Ben benieuwd wat je nieuwe ontwerpen worden.
Succes!
xxx Margreet

Marinda zei

Een bever met kleine boomstammetjes erbij 🥰 Heel veel succes met nieuwe ontwerpen maken. Diertjes zijn altijd leuk.
Misschien is het ook leuk om meubeltjes voor de collectables te ontwerpen.
Een bankje, stoel etc. 😃
Groetjes Marinda.

Marjolein zei

Oh ja, wat leuk!
De pauw, kameleon, boekenwurm en accessoires zijn al genoemd; Ik ben zelf een vogelfan, en zou het leuk vinden om kleurrijke vogels als een ijsvogeltje of kolibrie te zien. Ook een maki of een walrus zou ik leuk vinden.
Ben benieuwd naar wat je gaat maken! Succes en veel plezier met ontwerpen.
Groeten Marjolein

karien zei

Ik zou graag een koikarper bij mijn collectie toevoegen en meer baby diertjes bijvoorbeeld een kalfje en het is al genoemd maar verschillende vogels kievit,roodborstje enz enz en andere hondjes een retriever bijvoorbeeld
Hopelijk heb je iets aan onze ideeën
Groetjes Karien

De Hobbykamer van Petra zei

Jee, op facebook gaf ik al aan dat ik het lastig vind. Ik zou wel een mooie eland als collectable willen en kleertjes voor de diertjes die al bestaan. Dan zouden we ze net als de muisjes, veelzijdiger kunnen gebruiken wat je diertjes juist zo leuk maakt.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Hoi Eline,
Ik zou het leuk vinden als je een niewe egel en nieuwe kerstvogeltjes ontwerpt (stansen).
De oude egel en kerstvogeltjes stansen zijn helaas nergens meer te krijgen.
Je bijtjes zijn trouwens super super leuk!
Groetjes en veel succes, Trudy

LindaCrea zei

Leuke serie babyspullen weer! En wat leuk dat je ons om input vraagt! Ik ben topfan van jouw ontwerpen en dan met name de dieren-stansjes. Ik zou de volgende stansen nog erg gaaf vinden: pauw, struisvogel, bever. Of wat leuke accessoires zoals een gieter, geslaagd-hoedje, bril, (bol)hoed, paraplu, pet, oorwarmers, koptelefoon, microfoon, radiootje, muziekinstrumenten (bv sambaballen, trommel, cello). Zo kunnen we helemaal los gaan met de diertjes in verschillende thema's. Liefs, Linda

Creaellenknutselsite zei

wat gaaf dat je weer gaat ontwerpen, ik zou zo graag een vogelbekdier willen of een kameel of ottertjes een miereneter maar ook accessoires die je bij de andere diertjes weer kan gebruiken
ben benieuwd wat het allemaal gaat worden
groetjes en succes
ellen