woensdag 31 augustus 2022

Op zoek



Ontzettend blij met zoveel leuke ideeën voor nieuwe diertjes!! Dank jullie wel. Ik heb alles genoteerd en ben al begonnen met nieuwe ontwerpjes.
Maar nu eerst even iets anders:

Lieve kaartenmakers, ik ben op zoek naar iemand die heel mooi kan stempelen en vooral die stempels van mijn diertjes mooi kan INKLEUREN.
Dat inkleuren mag heel subtiel en licht, met veel wit. Een beetje zoals de 'Amerikaanse' kaarten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Inkleuren kan met alles wat je wilt, markers, kleurpotlood of evt waterverf. En als je dan ook nog mooie kaarten (strak, clean, 'hip') met die stempels kunt maken, dan zoek ik jou!!
Zou je me dan een mailtje kunnen sturen met een paar voorbeelden van jouw werk?
elinepellinkhof@gmail.com
Ik ben heel benieuwd!

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

dat ziet er allemaal mooi uit, had graag gereageerd maar dat wordt teveel voor mij.

gr karin

by Maura zei

Wat ontzettend leuk, ik heb je een mailtje gestuurd :) groetjes Maura

Nelleke zei

Wat leuk dat je dit vraagt. Zou het zo willen doen en maken maar ik ben niet zo’n goede kleurder . Succes met alles. Groetjes Nelleke

Margreet zei

Lijkt me heel erg leuk. Heb je een mail gestuurd.
groetjes, Margreet

Lian zei

Ik kan dat zelf niet maar voor hetgeen je beschrijft moet je echt bij Inge Groot zijn. Zij kan dit als geen ander.