donderdag 4 november 2010

Pipoos Dordrecht

Aanstaande zaterdag 6 november van ongeveer 10.30 tot 16.00 zit ik, samen met Helga, bij Pipoos Dordrecht (Visstraat 100-102). Wie komt er gezellig langs? Ik neem veel van de werkstukken uit het Eline's Huis boek mee.
{This saterday the 6th of November, from 10.30 untill 4, I will be at Pipoos Dordrecht (Visstraat 100-102). Everybody is welcome to see the projects from the Eline's Huis book.}

 Mijn tafel en muur bij Kaartenmakerij de Egel in Alphen, afgelopen 16 oktober.

En een kaartje wat ik in Alphen maakte bij de 'Eline's Huis make and take', onder leiding van Helga.

4 opmerkingen:

CorianneDesign zei

Hi Eline, ik probeer er zeker te zijn !! ; )

Knuffel Corianne

LiLi M. zei

Hoi Eline,
Ik ben van de partij! Ik heb er net (deels) een blogpost over gemaakt en zag jouw post toen ik je wilde linken.
Leuk om je zaterdag te ontmoeten!

Linda van der Lans. zei

Kom je ook eens naar haarlem? ik zag de naam op deze kaart staan en zou dat heel leuk vinden!
Linda

Vera zei

Hey Eline,

Wat een superleuke dag was het afgelopen zaterdag. Leuk je gezien en gesproken te hebben. En je voorbeelden die je meenam... supergaaf! Succes met wat nieuwe dingetjes ontwerpen er komt vast nog veel meer moois :) Can't wait!

Groetjes,

Vera