donderdag 3 maart 2011

Inspiration


  Uit mijn oma's naaidoos. {From my grandmother.}

14 opmerkingen:

CorianneDesign zei

Is 't niet HEERLIJK zo'n waardevolle schat !! ; )

Knuff, Corianne

Struinkunst by Lisette zei

Moooii!!

Carla D zei

Geweldig die oude dingetjes!Ik hoop dat je er mooie inspiratie uit op kan doen.

Groetjes Carla

Vera zei

Wow wat een mooie spulletjes!
Heerlijk zo'n naaidoos!

groetjes

vera

Marjanne zei

ik heb ook de oude naaidoos van mijn oma geërfd. Zo dierbaar!

LiLi M. zei

Prachtig plaatje!
Hier komen de borduurkaartjes van anker (die ik ook van mijn oma heb gekregen) zeker ook vandaan?

Geertje zei

Wat mooi Eline.
Mijn moeder heeft nog een heel oud tornmesje van haar moeder.
Bijna helemaal versleten.
Ga binnen kort ook haar naaidoos maar eens door neusen.
Wie weet wat ik nog voor moois vind.
Bedankt dat je me wakker hebt gemaakt ha ha.

Groetjes Geertje,

Helga Teunissen zei

Ik zou willen dat ik nog zoiets van mijn oma zou hebben gehad ! Wees er maar heel zuinig op.

Theresa zei

Beautiful Photographs! ~Therea

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bohème Circus zei

I like to see and to observe old tools, they are a great inspiration and I think that these tools have a soul... That's why they are so beautiful !

liszha zei

Hoe kom ik er nu in godesnaam bij dat jij alleen diertjes en poppetjes doet. Nu ik op je weblog ben ben ik groot fan van je!
Die muurschildering! Wow, wow, wow en wow!
En ik wil je stoffen zeer zeker kopen! Ze zijn geweldig!!!!!
Lisette

monique zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
monique zei

Prachtig zeg, al een plaatje zo op de foto