maandag 11 maart 2013

Agenda feedback


Ik zou graag jullie feedback horen over de Eline's Huis agenda 2013. Hoe is de agenda in het gebruik, wat zijn de verbeterpunten en wat wordt juist als heel handig ervaren? Op het moment ben ik bezig met het ontwerpen van de agenda voor 2014 en ik zou jullie advies en commentaar goed kunnen gebruiken. Dank je wel!

{I would really like to get your feedback on the 2013 Eline's Huis Diary. At the moment I'm designing the new diary for 2014 and it would be very helpfull when I got some advice or comments on improvement. Thank you!!}

35 opmerkingen:

Irene zei

Hallo Eline,

Ik vind hem enig, kijk er regelmatig even in en het is en blijft genieten maar 1 ding zou ik wel graag in de nieuwe zien:

1 extra pagina bij elke maand voor notities.

Lieve groet, Irene

Sabine zei

Ik vind je agenda heel erg leuk en gebruik hem dagelijks, ik vind het namelijk heel fijn dat hij zo handig blijft open liggen. Zo vergeet ik dus geen afspraak meer.Wel zou ik het persoonlijk handig vinden als de maand die onderaan de pagina staat per maand in 1 kleur is. Dat zoekt wat makkelijker. Liefs Sabine

Unknown zei

De agenda is helemaal te gek, ik sluit me bij de vorige reacties aan. Maar wil er verder niet veel aan veranderen. Ik neem hem altijd mee naar raadsvergaderingen en die kunnen soms zo ongelooflijk taai en saai zijn, en dan is zo'n agenda heel handig om even in te kijken om te zien wat ik nog eens kan gaan maken. Niet door vertellen;)
Groet Annelies

marina zei

Ik kan je helaas geen advies geven , heb hem door omstandigheden niet aan kunnen schaffen en nu zijn er al 3 maanden om dus nergens meer te verkrijgen
succes met je nieuwe agenda

groetjes Marina

monique zei

Leuke agenda mag ik een klein min puntje aangeven?
Als je de boeken al thuis heb dan vond ik er weinig nieuws in staan!
Sorry ik durf het bijna niet te schrijven!
Groetjes monique

Meetje Lief! zei

Ja een penhouder zou heel handig zijn! Zo'n elastiekje waar die doorheen kan. Verder is het een super fijne agenda! Liefs Marcella

Martine zei

Voor mij telt het meeste voor een agenda, hij moet er gezellig uit zien, ringband, en geen glad papier want dan vlekt de pen zo snel.
ben heel benieuwd en veel succes ermee!

Groetjes Martine

petra zei

ik vind het een mooie agenda, ben het er wel mee eens dat als je de boeken hebt er niet veel nieuws in staat, maar het blijft er erg gezellig uitzien
wel vind ik het heel lastig dat ik hem niet om kan slaan, open laten liggen is niet zo handig, dat neemt veel plaats in en nu moet ik steeds naar het lintje gaan om de juiste dag te pakken
Daar hoop ik heel erg op bij een nieuwe agenda

groetjes
Petra

Margreet zei

De agenda bevalt verder super goed al vind ik 'm wel een beetje groot om in de tas te passen en ik mis ruimte voor adressen. De ringband is wel erg handig omdat ie zo wel open blijft liggen.
De envelop achterin vind ik super leuk.

groetjes, Margreet

Janine zei

Zo moeilijk om iedereen tevreden te houden.. Maar vind het super dat je je open stelt voor feedback!
Vind de agenda super in gebruik, de enveloppe ideaal! Voor mij zou er meer notitie ruimte in mogen, maar die verdwijnen nu in de enveloppe! Voor de rest sluit ik me aan bij Monique!
Succes!

Pleuntje zei

Ik heb de agenda gekocht omdat ik fan van je werk ben,
maar in de praktijk gebruik ik hem helemaal niet.
Een familyplanner die je aan de muur hangt werkt voor mijn gezin het beste, in een agenda kijken ze niet en op de planner zien ze in 1 opslag wat er allemaal in de agenda staat. Ik ga de agenda nu gebruiken om van alles in te plakken maar ik plak niet over de leuke plaatjes heen, zo krijgt hij toch nog een functie. En ik kan me wel vinden in het punt dat de plaatjes en dingen die in de agenda staan niet nieuw zijn maar uit de boeken komen, mensen verwachten toch weer iets nieuws. Maar ik blijf erbij dat ik de agenda echt heel erg leuk vind en ik blijf fan. En ik zou best graag in je testpanel zitten voor de volgende editie :) X

Evelyn' s poppen zei

Ik heb de agenda ook in gebruik en ben er nog steeds erg blij mee. Lekker vrolijke kleuren, leuke crea tips (daarvan mogen er natuurlijk altijd meer zijn), enige nadeel is dat het best een grote/zware agenda is, op zich niet erg maar neem hem nu vaak niet mee daardoor. Dus ietsje kleiner mag van mij wel. Verder alleen maar positief!

Miranda V zei

Wat leuk (en slim!) dat je de gebruikers van je agenda om feedback vraagt! Ik heb de agenda zelf niet, maar mijn moeder wel. De inhoud vind ik heel vrolijk en handig. De structuur van de bladen is fijn om op te schrijven, de extraatjes zijn erg leuk én handig (stickers en enveloppe) en aangezien ik je eerdere boeken niet heb was de inhoud voor mij ook erg verrassend. Het enige nadeel voor mij, waardoor ik de agenda ook niet heb gekocht, is het formaat. Hij is voor mij te groot om handig in mijn tas mee te nemen. Maar ja, aan de andere kant is het juist zo fijn dat er nu zoveel leuke en mooie foto's ed op de pagina's passen... Succes en veel plezier met het ontwerpen van de nieuwe agenda!

Marian zei

Je agenda is helemaal super. Het enige nadeel is dat hij te groot is om mee te nemen. Misschien volgend jaar een agenda in twee formaten? Dan kunnen we kiezen: of voor het mooi op het bureau, of handig mee te nemen in de tas... Maar ik denk dat ik dan te veel wil. En ik zou het ook nog moeilijk kiezen vinden. Want het staat zo leuk die agenda op de keukenplank. Ik heb hem op een kleine kookboekstandaard staan, super!! Groetjes, Marian

angeleef zei

Hoi Eline,
Wat leuk dat je open staat voor kritiek!
Wat ik een beetje een nadeel vind, is dat er zo weinig schrijfruimte is op de dagen (vooral dan in het weekend!). Ik heb steeds veel gepland en moet daar voor mijn werk dikwijls adressen bijschrijven en dat moet dan allemaal in zo'n kleine ruimte gepropt worden.
Verder vind ik een rechthoekig formaat ook praktischer en inderdaad ook een beetje kleiner zou handiger zijn, maar ik vind hem zeer mooi en ik gebruik 'm graag!
Groetjes
**Evi**

Maryska zei

Hij ziet er super uit! Maar hier zijn toch nog 2 tips!

tip 1.
Wat ik erg handig in een agenda vindt is dat er tabbladen in zitten per maand! Je kan dan vrij snel iets opzoeken!

Tip 2.
Ook is het handig als er ruimte is om voor meerdere personen iets op te kunnen opschrijven per dag!
(1 week op 2 bladzijdes)

Dat waren mijn tips!
Veel plezier en succes met het creëren met deze nieuwe agenda!
Lijkt me geweldig om te doen!!

Groetjes Maryska

Anita zei

Op FB ook al gegeven maar ik mis heel erg een adres en telefoonnummersgedeelte

Gr. Anita

Marjanne zei

ik vind hem heel leuk en mooi, maar zou wat meer schrijfruimte per dag willen. Ik ben beneuwd naar de volgende editie. En super blij dat je boek in het frans uit komt!!!Jammer dat ik je er niet mee heb kunnen helpen.

Trippel&Trappel zei

Ik vnd hem geweldig! Hij ligt in de keuken, altijd opengeklapt en zo ben ik altijd op de hoogte.
Wat ik fijn vind, is dat ie opengeklapt goed blijft liggen door de ringband, dat da agendapagina's alleen aan de rechterkant zijn (schrijven aan de linkerkant met zo'n spiraal die in de weg zit, is niet zo handig) en de extraatjes maken hem helemaal af!
Het enige "verbeterpuntje" is dat er op een pagina met twee maanden (bijv. eind maart - begin april) alleen de nieuwe maand genoemd wordt. Maar dat is alles. :)
Volgend jaar koop ik hem weer!

Groetjes,
Nicollie :)

Unknown zei

Ik vind je agenda super en kijk er met veel plezier in, elke dag weer!! Wat er van mij wel anders mag is het formaat. Hij is mij ietsje te groot en past niet in mijn tas, dus een kleiner maatje zou mooi zijn. Daarnaast mis ik een adressengedeelte dat normaal wel in een agenda zit, zodat je één boekje hebt en niet een apart adressenboekje. Maar verder is ie helemaal super!

Unknown zei

De agenda leek me ontzettend leuk, maar is erg groot. Ik heb hem daarom niet gekocht.

ΕΥΓΕΝΙΑ zei

I have bought it and I really like it! but i would prefer an english version in order to understand the texts.

Betsy van den Dool zei

Heel fijne en mooie agenda, wat ik mis is
inderdaad ruimte voor adressen en tel.nrs.
Verder zijn de ruimtes voor zaterdag en zondag
erg klein.
Verder niets dan lof, ik ga hem ook zeker
bewaren voor de leuke plaatjes!

Groetjes en succes met de tweede.

moniek zei

Ik vind de agenda leuk alleen vind ik hem te groot om mee te nemen in mijn tas. Een kleiner formaat vind ik prettiger.
Verder zou het leuk zijn als er meer dingen in staan die niet in je boek stonden.
En een gedeelte voor adressen mis ik ook.
Oh ja er staat ook een klein foutje in namelijk 2 maal 23 december.

Groetjes

Anke zei

Ik vind het ook een super leuke agenda, zelf nog een super leuk bungel met kralen aangemaakt, zodat hij nog mooier er uit ziet, formaat vind ik ook helemaal prima, het puntje wat ik ook mist is de extra notitie ruimte, voor telefoonnummers of ander dingetjes die je niet wilt vergeten.

Succes!! Anke

Maartje zei

Het formaat en de indeling vind ik super. Wat wel handig zou zijn, is een tabje per maand, kun je snel een bepaalde datum opzoeken. En het is inderdaad ook leuk als er wat nieuwe projecten in staan, die we nog niet kennen :). Ben benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken!!
Groetjes Maartje

Janine zei

Hallo,
Ik vind het een hele leuke agenda, en de dingen die ik mis staan al hierboven. Ik kan nergens adressen kwijt, als ik mijn diensten ruil in het weekend heb ik geen plaats meer om te kriebelen, en hij is wat groot in in mijn tas te stoppen.

Groetjes
Janine

Karlina zei

Hoi Eline,
Ik gebruik de agenda ook met veel plezier, steeds weer een feestje om erin te kijken! Krijg ook veel positieve reacties van collega's!
Maar ook van mij zou er wel wat nieuwe dingen in mogen staan, ik heb ook al de beide boeken.
De stickers en extra dingentjes zijn wel erg leuk en ook nieuw!

Wat anderen al opmerkten: ik zou ook graag meer notitieruimte zien, de enige bladzijde voorin voor notities staat nu al vol.
Dat je de agenda om kan slaan om hem zo open te laten liggen is ook wel fijn. De ringband is nu zo dat dat niet kan.
En hij is idd vrij groot. Maar veel kleiner hoeft hij van mij ook niet.

Ben benieuwd naar de agenda van volgend jaar!!

Hartelijke groet van
Karlina

Ik ben Esther zei

Ik heb de agenda ook in gebruik en ben het eens met de minpunten die de anderen al opnoemden,ik vind vooral de weinig ruimte per dag lastig,ik gebruik de agenda om mijn eigen afspraken op te schrijven en ook die van mijn autistische zoon en dan is de ruimte erg klein.
Ik heb nog wel een tip,misschien kan je het elastiek wat ik overigens heel handig vind,andersom plaatsen dus aan de voorkant ipv aan de achterkant dan kan je gewoon nog doorbladeren naar komende data.
Ik ga zeker volgend jaar de agenda weer kopen.
Groetjes Esther

Ahu (lavantabahcesi.com) zei

Sure prefer English version and extra 'notes' page per week would be so helpful, but anyway I'm in love with my agenda :)

Karin Joan zei

hoi Eline,
heerlijk zoveel inspiratie, ik geniet er echt van.
Helaas zo weinig notitie ruimte.
Wel geweldig, dat envelopje achterin!

Monique de Lange zei

Hoi Eline,
Ik heb je agenda gekocht voor de "heb". Ik ben een enorme fan van je ontwerpen, vooral van het papier en de knipvellen. Ik wist echter al dat ik hem niet echt zou gebruiken. Met een gezin met drie kinderen is een vakjeskalender aan de muur veel handiger. Als je dus zin zou hebben om een kalender te ontwerpen....heel graag!

Quilting1B zei

Ik heb veel plezier van je agenda! Ik zou het fijn vinden als ik 'm dubbel kon vouwen, dus dat de ringband doorloopt naar de achterkant. Het weekend mag van mij ook wel even groot, of groter dan de rest van de week. Groetjes!

Esther zei

Ik vind het een mooie agenda, maar ik heb hem zelf niet gekocht omdat ik de vakjes voor de dagen veel te klein vind. Ik kan er mijn afspraken niet in kwijt. Ik zou de week liever verdeeld over 2 pagina's zien. En dan bijvoorbeeld de foto's of projectjes ook verdeeld over 2 pagina's, tussen de verschillende weken in.

LottesCards zei

O, ik lees dit nu net pas... Maar ik heb staan 'kwijlen' bij jouw prachtige agenda! Maar een agenda is niet praktisch voor een gezin met drie kindjes... Dus niet gekocht.

Mocht je zin hebben ;-) zou ik een mooie muurkalender wel super vinden!!!! Volgens mij heb ik dit al eerder gelezen... HIHI

Liefs Lotte