vrijdag 15 juni 2018

Mijn tuin in Libelle nr. 26


Deze week staat er een reportage in de Libelle (nummer 26) over mijn volkstuin in Amsterdam. Ik heb daar al meer dan 15 jaar een bloementuin in het Bijenpark. Een schitterend park waar veel imkers hun bijenvolken houden en de tuiniers er alles aan doen om zoveel mogelijk bloemen voor de bijen te kweken. Een paradijsje in de stad.

Vorig jaar in augustus maakte Marieke de Geus samen met fotografe Anna de Leeuw deze mooie reportage die de Libelle nu heeft aangekocht:




Foto Anna de Leeuw

11 opmerkingen:

Miranda V zei

Wat leuk dat je met iets anders persoonlijks in een tijdschrift staat nu! Wat een prachtige foto's er bij zeg. (De tekst kan ik via mijn mobiel niet lezen)

Ela zei

Wat leuk Eline in de Libelle! Ziet er heel gezellig uit, je tuin. Prachtige foto's! Groetjes Ela

Original handmade by Janneke zei

Wat heerlijk om deel uit te mogen maken van dat kleine stukje paradijs!
Ik zit met mn neus op het scherm om te zien welke bloemen je allemaal hebt staan Eline, prachtig! In de afgelopen 15 jaar is er vast veel veranderd. Wisselen jullie onderling ook zaden uit?
Leuk dat de Libelle aandacht geeft aan dit stukje Amsterdam!

Groetjes Janneke

GerJanne zei

Sjonge, bij volkstuin heb ik een heel ander beeld. Wat een mooie tuin!! En ook nog in Amsterdam. Leuk dat je dit met ons deelt, de Libelle lees ik niet, dus had het anders niet gezien.
Groetjes,
GerJanne

Irene zei

Een paradijs Eline! Ik herken de Japanse Annemoon...die lijkt bij ons wel ziek dit jaar, begrijp er niets van maar zó is er steeds een ander zorgenkindje in de tuin lijkt het om over onze grote glibberige vriendjes maar te zwijgen....knabbel knabbel knabbel....gatenkaas haha!

Fijn weekend, xxIrene

keetje zei

Wat leuk! 😊

Gerdine zei

Wauw! Een bewaarnummer dus :)
Groetjes, Gerdine

Marga zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marga zei

Wat leuk, je tuin ziet er prachtig uit!

Marleen zei

Wauw, het is echt een prachtig artikel geworden! De foto's van je tuin zijn geweldig mooi, net als de foto van jou tussen de bloemen.
En wat moet dat een heerlijke plek zijn... prachtig groen en rust…
Lieve groetjes, Marleen

tine zei

wat een mooie tuin, net zoals jij!!!

groetjes
Tine

ps en nu op zoek naar cde collectables, koala