zondag 26 februari 2012

De Mollie Makes is duur, inderdaad...

...maar er zijn een paar mogelijkheden die wat goedkoper zijn dan losse nummers in de winkel kopen. In Nederland kosten losse edities ongeveer 12 a 13 euro... In Engeland zijn losse nummers 4,99 pond. Een groot verschil dus. 
Als je Mollie Makes een leuk blad vindt kan ik je aanraden om, net als ik, een abonnement te nemen. Klik HIER voor meer info. Een abonnement kost 66,99 pond per jaar dat is 5,58 pond per nummer en dat is weer ongeveer € 6,58. 
Een andere mogenlijkheid is om losse nummers (of een jaarabonnement) digitaal te kopen, dus voor op de computer of iPad. Klik HIER voor meer info. Losse nummers kosten dan 4.16 pond (ongeveer € 4,91).
Mollie Makes is echt een heerlijk hip hobby- en handwerkblad vol inspiratie. Een blad dat we hier in Nederland ook zouden moeten hebben. Maar zolang dat niet zo is ben ik heel blij met deze Engelse versie.
Ik lees net dat je de Mollie Makes ook los kan bestellen in Engeland. Dat kost dan 5,99 pond incl verzenden. Dus dat is ook een goeie tip! Klik HIER.

18 opmerkingen:

lisette zei

Hallo Eline,
ik koop de mollie makers bij happystitches en dan valt het mee hoor! 7,95 euro.
gr lisette

Unknown zei

Leuk dat je even op een rij zet wat de mogelijkheden zijn. MM is een leuk blad.

Margreet's vilt en meer zei

Zo Lisette dat is een goed prijsje. Heb je dan ook elke keer een 'special' erbij? Ik ben lid vanaf het begin en is een top blad.

atelier077 zei

Bedankt voor de goede tips, vond de MM inderdaad ook aan de dure kant.

Gery zei

Ik vind het wel een uitdaging voor een ondernemende en creatieve vrouw (met uiteraard een goed team) om te zorgen, dat er een soortgelijk blad komt op de nederlandse markt!!!!!!!! :)
En ja, MM is hoe dan ook een geweldig leuk blad.
Groeten Gery

Ingrid zei

Kijk is wat ik spotte op het Mollie Makes blog: http://molliemakes.themakingspot.com/blog/greetings-from-our-friends
Hugs Ing

Sara Francina zei

hmm ja jammer genoeg ligt dat toch echt wat boven mijn budget..

lijkt me trouwens wel een geweldig tijdschrift!

Groetjes Franca

Unknown zei

Oh ik zou supergraag het patroon van de roos willen om onze slaapkamer op te fleuren! Daar mist echt nog iets....Heb je foto van de roos ook al eens op mijn blog geplaatst!! Je zou me erg blij maken :) Groetjes Greta

Unknown zei

Ik zou heel graag met het uilpatroon onze slaapkamer opfleuren. Ik borduur zelf al jaren kruissteek en dit patroon op de muur schilderen lijkt mij heel origineel.
Veel succes

groetjes cindy
Mocht ik niet bij de winnaars zijn, zijn de sjablonen ook in België verkrijgbaar?

Anoniem zei

Ik heb een abo, tevens bij Happy Stitches, een erg leuk webwinkeltje. Erg voordelig en het meest van de tijd met de extra's!
In de boekhandels worden over het algemeen de nummers zonder extra's geleverd helaas. En zijn ze inderdaad het dubbele in prijs!

Kim N

Maja (A Charmed Life) zei

Op 15 maart verschijnt de eerste numer in het Duits in Duitsland. Het lijkt delen van de Engelse Mollie Makes 1 t/m 5 te bevatten. Ik denk de Duitse editie zou 5 Euro gaan kosten. Misschien is het een optie voor de één of andere die te gaan kopen.

Groetjes, Maja

Monique de Lange zei

Je kunt bij my favourite magazines een los nummer bestellen? Een los nummer is incl. verzendkosten £5,99.
Valt wel mee toch!

MsBittyKnacks zei

Here in the US is 12.00 per issue if you find it, it only comes to one of the main craft shops here. I do a 3 month subscription because it's a great magazine! Loved your article ;)

Anoniem zei

Hoi hoi, je kan ook heel goedkoop voor €7,95 een Mollie kopen bij www.happystitches.nl. Deze webwinkel is van mijn vriendin Willemijn. Groeten Pam

Unknown zei

Hallo Eline,

Ik ben een grote fan van je boeken.
Ik heb de Molly Makes gekocht en zag toevallig dat jij erin stond. Hartstikke leuk en ik kan me voorstellen dat je daar trots op bent. Ik heb mijn Molly Makes gekocht bij de Watherstones bookstore in Amsterdam. Ik was ongeveer 8 euro kwijt maar het is inderdaad een erg leuk blad. Ik werk heel graag met vilt.Dus weer ideeën genoeg.Ik blijf je volgen.

Groetjes Esther

*Astrids Atelier* zei

Ik bestel hem altijd per post via GB en is incl verz.kst inderdaad maar 5.99 gbp. Erg leuk dus!

Annjoy zei

Misschien ben ik spuit 11, maar ik heb net een in Nederlands vertaald Molly makes besteld bij Handwerkboeken.nl voor € 5,95 daar komt wel € 3,00 verzendkosten bij, maar dan nog...Groetjes Ann

Marjan zei

Een beetje late reactie maar sinds kort is het tijdschrift gewoon te koop bij de Bruna voor 5,95