maandag 10 maart 2014

Bijzonder Plekje Boek


Afgelopen donderdag liet ik mijn Bijzonder Plekje Boek signeren door de auteur, Marleen Brekelmans, op de boekpresentatie bij Hééérlijk. Wat een geweldig boek is het geworden. Marleen heeft al jaren een website waarop ze bijzondere hotels en overnachtingen, sfeervolle vakantiewoningen en bed & breakfast adressen in binnen- en buitenland beschrijft. Ook schreef ze elke maand voor de At Home. En nu is er dus het boek!
Het staat vol met mooie foto's en de vormgeving is vernieuwend en fris. Achterin zitten nog wat leuke extra's zoals kaarten en stickers. Een aanrader wat mij betreft. 
Hier ligt het boek op m'n nachtkastje, zodat ik er elke avond even ik kan bladeren en bijna letterlijk weg kan dromen bij de mooie plekjes die er in staan. Ik wil overal wel naartoe!





4 opmerkingen:

Miranda V zei

Dat klinkt als een leuk boek. Een overnachtig is zoveel leuker op een speciale plek dan in een hotel, daar kwam ik pas ook achter toen ik voor het eerst in een knus Bed and Breakfast logeerde. Super handig als iemand anders alle leuke plekjes al heeft uitgezocht en gebundeld. :)

Little Train zei

Dat ziet er super uit!

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Ziet er inderdaad supr uit.
Groetjes Sandra

Gery zei

Wow, dit zie er heeeel uitnodigend uit, zowel het komplete boek als de inkijkjes!!! Wil zeker wel mee om te dagdromen en te genieten.
Op naar de boekenwinkel dus.
Bedankt voor de leuke (kado)tip.
Groetjes Gery