woensdag 12 maart 2014

My portfolio


Ik ben bezig mijn portfolio online te zetten. Dat doe ik via Moyo Directory. Als je een kijkje wil nemen, klik dan HIER. (En als je mijn werk leuk vindt kan je op het hartje links klikken aldaar. Dat zou ik heel fijn vinden :)

{I'm busy putting my portfolio online. I'm using the Moyo Directory. If you'd like to take a look please click HERE. (And if you like my work I'd appreciate it when you click on the little heart on the left :) }

Hieronder mijn laatste opdracht van de Make Art That Sells ecourse: 'Ontwerp papieren servetjes en bordjes voor een feestje in Folklore stijl'.

{Below my last assignment of the Make Art That Sells ecourse: 'Design paper towels and plates for a party in Folk Art style'.}


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi en inspirerend om zo een deel van je werk bij elkaar te zien.

Anoniem zei

Mooi en inspirerend om zo een deel van je werk bij elkaar te zien.

Irene zei

Super Eline, prachtig alles zo weer eens te kunnen zien en ik heb op het hartje gedrukt hoor!!!!

xx Irene

Sanne zei

Dat ik fan ben van alles wat je maakt, wist je natuurlijk al lang. Ik word gewoon vrolijk van al die gekleurde prints!

Liefs Sanne

Margot zei

natuurlijk op het hartje geklikt!

De hobbydroom zei

Oh ook dit is weer zo ontzettend mooi!! Prachtige kleuren combinatie. Ook wij zijn hartstikke fan van jouw Eline! Maar ook dat wist je al wel geloven wij haha. Wij nemen gelijk een kijkje in je portfolio.

Lieve groetjes

Maryska zei

Jaaa i like!
Ik heb op het hartje geklikt hoor!! :)
En dat design voor die servetten! Helemaal leuk! Is van dat ouderwetse schilderkunst. Weet ff niet meer hoe het heet, maar mijn oma deed dat vroeger ook! Maar dan in donkere kleuren. Dit is veel mooier!
Leuk om zo'n oude ambacht te recyclen!! Geweldig leuk idee!

Ik geloof dat ik het leuk vind! LOL

Liefs KoolMade

Paulien zei

Ik ga snel kijken en op t hartje klikken. Vind je werk prachtig!! Al jaaaaaren fan ;)